۲۸ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۵۵

میرزایی:

13 درصد جمعیت استان قم مشتری بانک انصار هستند

13 درصد جمعیت استان قم مشتری بانک انصار هستند

قم - خبرگزاری مهر: مدیر شعب بانک انصار استان قم گفت: 160 هزار نفر در شعب بانک انصار استان قم حساب دارند که این میزان 13 درصد جمعیت استان را شامل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی میرزایی قبل از ظهر شنبه در جشن موج همدلی که منظور تقدیر از مشتریان بانک انصار و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر قم، معاون برنامه ریزی استانداری، سرهنگ صادقی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی قم و جمعی از مدیران بانک‌ها و ادارات استان قم در بانک انصار قم برگزار شد، اظهار داشت: 160 هزار نفر در شعب بانک انصار استان قم حساب دارند که 13 درصد جمعیت استان را شامل می‌شود و در سطح کشور 10 درصد جمعیت، مشتریان این بانک هستند.

وی بیان داشت: بانک انصار در کشور 700 شعبه دارد و پنج هزار نیروی انسانی در آن به مشتریان خدمت ارائه می‌دهند.

مدیر شعب بانک انصار استان قم عنوان کرد: در استان قم 14 شعبه بانک انصار فعالیت می‌کند و سال گذشته با تلاش همکاران و حمایت مشتریان بانک انصار استان قم در کشور نمونه شد.

وی افزود: در ارائه تسهیلات به مشتریان نیز بانک انصار فراتر از ابلاغیه مرکزی فعالیت کرده به طوری که سال گذشته 2 هزار میلیارد تومان و در سال جاری هزار میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات ارائه کرده است.

میرزایی یادآور شد: مطالبات معوق این بانک برای مشتریان متعهد 2 درصد است که در مقایسه با سایر بانک‌ها این نرخ برتر بوده و در این خصوص بانک انصار استان قم رتبه اول را در میان 27 بانک دیگر به دست آورد.

وی با اشاره به فعالیت‌های بانک انصار در سال جاری ابراز داشت: بر اساس برنامه ابلاغیه طرح تحول بانک انصار طی سه سال‏، سال جاری در قم کلید خورد و پس از برنامه‌های کارشناسی چندین استراتژی مهم و کاربردی در قم شناسایی شد.   

آموزش مبانی فقهی به کارکنان بانک انصار

مدیر شعب بانک انصار استان قم با بیان این که آموزش مبانی فقهی بانکداری اسلامی با همکاری شورای فقهی بانک مرکزی یکی از برنامه‌ها است، عنوان کرد: یک شعبه پایلوت در استان قم راه اندازی شد تا آموزش‌های لازم در راستای بانکداری اسلامی به کارمندان ارائه شود.

میرزایی تصریح کرد: عدم رعایت مبانی شرعی موجب معاملات سوری می‌شود، افزود: به دلیل آشنا نبودن کارکنان بانک با فقه این گونه معاملات انجام می‌شود و برای جلوگیری از این عمل دوره‌های 48 ساعته برگزار شد.

مدیر شعب بانک انصار استان قم با بیان این که محل تامین سود سپرده‌های مشتریان یکی از دغدغه‌های مراجع تقلید است‏، ابراز داشت: براساس قاعده وکیل و موکل بانک، سپرده‌ها را در پروژه‌های اقتصادی قرار می‌دهد تا در جهت رشد و آبادانی استان قم قدم برداشته شود و از این طریق سود داده می‌شود.

وی ابراز داشت: تعدادی از شعب بانک انصار در استان قم با رعایت اصل صرفه جویی بازسازی و تجهیز شدند تا در شان مجاوران و مشتریان باشند.

مدیر شعب بانک انصار استان قم بیان کرد: به منظور تشویق مشتریان سالانه قرعه کشی هایی صورت می‌گیرد و به تعدادی از مشتریان هدایایی اهدا می‌شود و امسال نیز به صورت نمادین به 2 نفر، 500 میلیون ریال اهدا می‌شود.

وی اضافه کرد: در سال گذشته به 2 نفر از مشتریان مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان به قید قرعه اهدا شد.

در این مراسم علیرضا کیان، خواننده قمی 2 قطعه از آلبوم خود را اجرا و نائینی برنامه ویژه تغییر صدا را برگزار کرد.

حسین کاظمی و صغری بهشتی دو برنده وجه نقد 500 میلیون ریالی در بخش مسکن بانک انصار بودند که به قید قرعه انتخاب شده بودند، در این مراسم هدایای آنها اهدا شد.

کد خبر 2216829

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha