۲۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۵۸

چشمه نور:

عکاسان آماتور در جشنواره "تجلی حضور" مشارکت کنند

عکاسان آماتور در جشنواره "تجلی حضور" مشارکت کنند

اردبیل – خبرگزاری مهر: سرپرست ارشاد اسلامی استان اردبیل تاکید کرد: به منظور برگزاری هرچه شادابتر جشنواره تجلی حضور، شهروندان و عکاسان آماتور در این جشنواره مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی چشمه نور ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های جشنواره تجلی حضور تصریح کرد: این جشنواره در نظر دارد با ایجاد فضای شاداب زمینه رقابت عکس های عکاسان حرفه ای و آماتور را فراهم کند.

وی با بیان اینکه موضوع عکاسی حضور مردمی در راهپیمایی 22 بهمن ماه است، اضافه کرد: تمامی شهروندان می توانند حتی با دوربین غیر حرفه ای عکس های خود را در جشنواره مشارکت دهند.

وی افزود: ثبت وقایع راهپیمایی و نحوه حضور مردمی ثبت برگی از تاریخ این کشور بوده و ضرورت ویژه دارد.

سرپرست ارشاد اسلامی استان با یادآوری استقبال گسترده از این جشنواره در سال های گذشته اضافه کرد: شاخصه این جشنواره مشارکت دادن عموم مردم است.

به گفته چشمه نور این جشنواره در شهر اردبیل و تمامی شهرستان ها برگزار شده و علاقه مندان می توانند آثار خود را در 26 بهمن ماه سال جاری به آدرس دبیرخانه جشنواره واقع در ادارات ارشاد اسلامی مرکز استان و شهرستان های تابعه ارسال کنند.

سرپرست ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: آثار منتخب در روز اختتامیه جشنواره در 28 بهمن ماه معرفی شده و از عکس های منتخب تقدیر خواهد شد.

کد خبر 2233533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha