۲۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۰۵

آیت الله طبرسی:

22 بهمن سرمشق نسل ها باشد/ گزینه های دشمنان زیرپا گذاشته شد

22 بهمن سرمشق نسل ها باشد/ گزینه های دشمنان زیرپا گذاشته شد

ساری - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در مازندران با تقدیر از حضور پرشکوه مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این راهپیمایی باید سرمشق نسل های آینده باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله نورالله طبرسی در جمع نمازگزاران ساروی اظهار داشت: در 22 بهمن ملت با یک راهپیمایی عظیم اقتدار شکوهمند ملی و دینی خود را به نمایش گذاشتند و دشمنان را خیره کرده اند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن دارای پیامهای مهمی بوده است، اظهار داشت: یکی از پیامهایی 22 بهمن اینست که مردم با علاقه وارد میدان شده اند و جشن آغاز سی و شمین بهار انقلاب را برپا کرده اند.

امام جمعه ساری با اشاره به وجود مشکلات فراوان از جمله بیکاری در جامعه گفت: به رغم وجود این مشکلات، مردم در روز 22 بهمن این مسائل را فراموش می کنند و برای دفاع از انقلاب وارد میدان می شوند.

وی با اشاره به برخی اشتباهات از جمله شیوه توزیع سبد کالایی بیان داشت: با این وضع توزیع سبد کالا، رئیس جمهور با شجاعت از مردم بابت این اشتباه عذرخواهی کرده است.

آیت الله طبرسی با عنوان کرد: ملت برای حفظ انقلاب شهید نثار کرده اند، اظهار داشت: این امر سبب می شود تا مردم در 22 بهمن مشکلات را فراموش کنند زیرا برای انقلاب شهید داده اند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شعارهای مردم در روز 22 بهمن گفت: مردم در این روز گزینه های دشمنان را زیرمیز و زیر پا گذاشته اند و دشمنان باید برابر رهبری انقلاب سرتعظیم فرود آورند و از مردم عذرخواهی کنند.

آیت الله نورالله طبرسی با یادآوری بارش سنگین و بحران برف در غرب مازندران گفت: از معاون راهبردی رئیس جمهور خواسته شد تا رئیس جمهور برای بررسی مسائل منطقه به غرب استان سفر داشته باشد.

وی یادآورشد: برای جبران خسارتها باید تسهیلات بلاعوض و کم بهره به آسیب دیدگان داده و نسبت به استمهال بدهی اقدام شود.

مشکلات آسیب دیدگان غرب مازندران رسیدگی شود

وی با بیان اینکه مردم غرب مازندران نیازمند توجه ویژه هستند، خواهان رسیدگی به مشکلاتشان شد و از دولت خواست تا به تعهدات عمل کند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه برخی تعهدات دولت قبلی در پرداخت خسارتهای سیل نکا و بهشهر انجام نشده است، گفت: توجه برای رفع این مشکلات ضرورت دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به سالروز فتوای تاریخی حضرت امام راحل درباره سلمان رشدی بیان داشت: این فتوای تاریخی و حکم همچنان پابرجاست تا روزی که توسط متدینان اجر و سلمان رشدی معدوم شود.

کد خبر 2235856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha