۲۵ بهمن ۱۳۹۲، ۲۰:۰۹

محمد ناظم الشریعه:

آنقدر حرفه ای نیستیم که از فحش تمرکزمان به هم نریزد

آنقدر حرفه ای نیستیم که از فحش تمرکزمان به هم نریزد

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتسال حفاری خوزستان گفت: تماشاگران زمزم شعارهای بدی علیه بازیکنان ما سر می دادند و ما آنقدر حرفه ای نیستیم که از فحش تمرکزمان به هم نریزد!

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ناظم الشریعه عصر جمعه پس از پیروزی تیمش مقابل زمزم اصفهان در جمع خبرنگاران پیرامون این بازی اظهار داشت: بازی خوبی بود و حق ما بود که در این بازی به پیروزی برسیم و موقعیت های زیادی در این مسابقه داشتیم که از آنها استفاده نکردیم.

وی افزود: ما چند موقعیت خود را گل نکردیم و در آنها به گل نرسیدیم و این مسئله به تیم ضربه زده و باعث شد بازیکنان استرس پیدا کنند ولی رفته رفته، با حرف های خود آنها را از استرس خارج کرده و خوشحالم که 3 امتیاز را ازآن خود کردیم.

سرمربی تیم فوتسال حفاری خوزستان با اشاره به داوری این بازی تصریح کرد: داوری اشتباهاتی داشت اما اشتباهاتی نبود که باعث اعتراض شود اما داور کم و بیش اشتباه هم می کند؛ به عنوان مثال داور این بازی ابتدا سوت نمی زد و بعد می زد که این باعث شد اعتراضاتی بگیریم.

وی بیان داشت: البته تماشاگران هم اعتراضاتی کرده و باعث مشکلات شدند و به جز داوری که باعث مشکلات تیم ما شد، فحاشی بازیکنان هم بود و به تیم ما ضربه زد.

ناظم الشریعه خاطرنشان کرد: تیم ما آنقدر حرفه ای نیست که اینقدر فحاشی را تحمل کند و یک جایی تحمل از دست رفته و باعث درگیری می شد اما در نهایت خوشحالم که سه امتیاز بازی را گرفتیم و به پیروزی رسیدیم.

 

کد خبر 2235988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha