۱۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۷:۳۶

پپ گواردیولا:

گوتزه خوب است اما مسی بهترین بازیکن تاریخ است

گوتزه خوب است اما مسی بهترین بازیکن تاریخ است

پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ معتقد است هنوز راه زیادی برای ماریو گوتزه باقی مانده تا بتوانیم او را با لیونل مسی مقایسه کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، ماریو گوتزه بعد از انتقال 37 میلیون یورویی خود در تابستان از دورتموند به بایرن مونیخ  در این فصل بازی های درخشانی را به نمایش گذاشته و توجه همه را به خود جلب کرده است.

با این حال گواردیولا معتقد است نباید انتظار بیش از حد از گوتزه 21 ساله داشته باشیم و هنوز نمی توانم او را با لیونل مسی که 4 عنوان توپ طلا کسب کرده است مقایسه کنیم.

گواردیولا در گفتگو با خبرنگاران گفت: گوتزه را نمی توان به هیچ عنوان با مسی مقایسه کرد. مسی بهترین بازیکن تاریخ است. گوتزه تازه نخستین فصل خود در بایرن را پشت سر می گذارد که فصل بسیار سختی هم هست اما او به خوبی از پس این کار برآمده است.

پپ در ادامه افزود: گوتزه فقط 21 سال دارد و هنوز می تواند پیشرفت کند. او هم اکنون یکی از بهترین های آلمان است. من تمام تلاش خودم را برای پیشرفت او می کنم اما مسی در یک سطح دیگری است.

گوتزه در 17 بازی رقابتهای بوندسلیگا این فصل 6 گل برای بایرن به ثمر رسانده و این در حالی است که مسی در 18 بازی بازی لالیگا 14 گل برای بارسا به ثمر رسانده است.

کد خبر 2246774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha