۱۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۴۲

طی سالجاری:

560 هزار بلیت مسافری در استان سمنان به فروش رسید

560 هزار بلیت مسافری در استان سمنان به فروش رسید

سمنان - خبرگزاری مهر: رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان از فروش بیش از 560 هزار بلیت طی سالجاری در این استان خبر داد و گفت: این رقم نسبت به سال قبل60 درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رجایی فرد عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان با تاکید بر اینکه تقاضای سفر در ایام نوروز نسبت به روزهای دیگر سال بیشتر است عنوان کرد: این استان در مجموع با بیش از 700 دستگاه ناوگان عمومی تحت پوشش و 32 شرکت حمل و نقل مسافر فعال که 10 شرکت در شهرستان سمنان، هشت شرکت در شاهرود، هفت شرکت در گرمسار، چهار شرکت در دامغان و سه شرکت در مهدیشهر آماده خدمات‌رسانی به مردم به ویژه در ایام نوروز 1393 است.

وی با بیان اینکه پاسخگویی به موقع، صحیح و دقیق به مسافران به منظور انجام سفری ایمن و راحت، نیازمند برنامه ریزی و همکاری و تعامل تمامی دست اندرکاران بویژه مجموعه تشکل های صنفی حمل و نقل جاده ای مسافر از جمله اهداف این اداره کل است افزود: سامانه پیام کوتاه 3000143 نیز آماده دریافت نظرات، شکایات و پیشنهادات مسافران است.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان با اشاره به فروش بیش از 560 هزار بلیت در دفاتر شرکت های حمل و نقل مسافربری در سالجاری اظهار داشت: این رقم نسبت به سال قبل60 درصد افزایش یافت.

رجایی فرد افزایش ناوگان VIP  به هشت دستگاه، انجام سرویس های درب تا درب سواری کرایه بین شهری، برگزاری جلسه‌های کارگروه ارتقای سطح خدمات و... را از دیگر اقدامات این اداره کل در سالجاری برشمرد.

وی با اشاره به استقبال مردم از ناوگان عمومی حمل و نقل جاده ای و شروع طرح نوروزی از بیست و پنجم اسفند، آمار جابجایی مسافر از مبادی شهرستان های استان سمنان را سالانه بیش از دو میلیون نفر عنوان کرد.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان در خاتمه با بیان اینکه  فعالیت نمایندگی مستقر در پایانه مسافربری شهرستان سمنان با نظارت دقیق سعی در ارائه خدمات مفید به مسافرین به خصوص مسافران نوروزی دارد خاطرنشان کرد: امیدواریم شاهد کاهش چشمگیر بروز مشکلات و کاستی ها در بخش جابجایی و حمل و نقل مسافر در استان سمنان باشیم.

کد خبر 2250944

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha