۲۴ اسفند ۱۳۹۲، ۸:۰۰

هاشمی منش:

تنها راه مقابله با دشمنان ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است

تنها راه مقابله با دشمنان ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است

گناوه – خبرگزاری مهر: امام جمعه بندر ریگ گفت: تنها راه مقابله با دشمنان ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سيد عنايت هاشمي منش عصر جمعه در آئین بزرگداشت روز شهید اظهار داشت: ايثار و شهادت عالي ترين مفاهيم الهي و حاصل متعالي ترين ارزش هايي است كه مي تواند جامعه اسلامي را به نهايت تكامل برساند و پيام و آرمان شهدا عالي ترين پيام و از جنس پيام انبياء الهي است.

امام جمعه بندر ریگ گفت: شهداي عزيز برگزيدگان و فرزانگان نسل زمان خود بودند كه با حضور خود در جبهه هاي حق عليه باطل پيام هاي زيادي به نسل امروز دادند. هاشمی منش بیان داشت: اصلي ترين پيام شهدا براي نسل امروز پيمودن طريق الي الله، راه عزت و سعادت و سربلندي دنيا و آخرت است.

وی ادامه داد: در شرايط كنوني دشمن تغيير نسل ها را ادعا مي كند و با تهاجم فرهنگي و شبيخون فرهنگي همراه با ايادي داخلي و خارجي دنبال جدايي آينده سازان كشور از ارزش هاي والاي اسلامي و انقلاب هستند.

هاشمی منش اضافه کرد: تنها راه مقابله با آنها ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است كه بالاترين و والاترين ميراث انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس بوده و هست.

وی تصریح کرد: با نگاه به ويژگي هاي اخلاقي و الهي شهداي عزيز مي توانيم به اهداف شهدا آگاهي پيدا كنيم و با فرهنگ ايثار و شهادت مأنوس شويم.

شهدا بزرگترين اسطوره هاي فداكاري هستند

هاشمی منش تاکید کرد:شهدا بزرگترين اسطوره هاي فداكاري، ايمان، عزت، شجاعت، ولايت مداري و ظلم ستيزي هستند.

وی بیان داشت: الگوپذيري از شهدا مي تواند به توسعه كشور كمك كند؛ اين روزها جنگ دشمن جنگ نرم هست،جنگ با اعتقادات است و به بهانه هاي مختلف با تحريم، تهديد،ترس و ارعاب ايجاد كردن دنبال ضربه زدن به ارزش هاي والاي اسلام هستند.

هاشمی منش عنوان کرد: بايد روش مقابله با دشمن هم متناسب باشد و اول سبك زندگي اسلامي شود، دوم اقتصاد مقاومتي جدي گرفته شود، سوم با صبر و كمك به دولت و اقتصاد كشور به مقابله با تهديدها و تحريم ها پرداخت.

امام جمعه بندر ریگ در پایان گفت: با ترويج فرهنگ شهادت و ايثار، دشمنان اين ملت هم به خوبی مي دانند كه ملت ما با نثار جان عزيزان خود ثابت كرده كه در راه اسلام از همه چيز خواهد گذشت ولي اجازه نمي دهد استعمار بر مقدرات اين كشور و ملت سايه افكند.

 

کد خبر 2256292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha