۲۴ اسفند ۱۳۹۲، ۲۱:۵۶

طی هفته گذشته:

حوادث ترافیکی موجب کشته شدن 2 نفر در استان سمنان شد

حوادث ترافیکی موجب کشته شدن 2 نفر در استان سمنان شد

سمنان - خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راه استان سمنان از کشته شدن دو نفر در حوادث ترافیکی هفته گذشته در این استان خبر داد و گفت: عجله و شتاب رانندگان و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی از مهمترین علل حوادث رانندگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا رضوی خبیر عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه واژگونی خودروی پژوی پارس در محور مجن - شاهرود روز پنجشنبه منجر به مرگ راننده 33 ساله آن شد اظهار داشت: در حادثه دیگری که ساعات اولیه شب چهارشنبه در دو راهی مومن آباد در محور سمنان - سرخه، اتفاق افتاد خودرویی با عابر پیاده برخورد کرد و عابر پیاده توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد ولی به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

وی بی توجهی به جلو راننده خودرو که از محل حادثه متواری شده است را علت تصادف دانست و گفت: عجله و شتاب رانندگان و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی از مهمترین علل حوادث رانندگی است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر نیز در این نشست از دستگیری سارق 13 فقره سرقت سیم و کابل خبر داد و گفت: ماموران کلانتری مرکزی مهدیشهر به یک دستگاه خودروی نیسان وانت مظنون شدند و با توجه به شرایط ظاهری خودرو و گفته های راننده 40 ساله و غیربومی آن، وی برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

حسن رستمیان با اشاره به اینکه متهم در ابتدا منکر هرگونه اقدام مجرمانه بود، افزود: تحقیقات فنی و تخصصی کار آگاهان پلیس و کشف ابزار آلات سرقت، متهم را که دارای سوابق متعدد کیفری بود مجبور به اعتراف به انجام 13 فقره سرقت سیم و کابل کرد.

وی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه اقدام مشکوک افراد به دستکاری شبکه های برق شهری، خانگی و یا چاه های کشاورزی، مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اطلاع دهند.

کد خبر 2257049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha