۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۴:۳۷

مروی زاده:

46 تن از رابطین فرهنگی خواهر طرقبه شاندیز تقدیر شدند

46 تن از رابطین فرهنگی خواهر طرقبه شاندیز تقدیر شدند

طرقبه - خبرگزاری مهر: مسئول کمیته زنان و خانواده فرمانداری طرقبه شاندیز از تقدیر 46 نفر از اعضا و رابطین فعال فرهنگی این شهرستان خبر داد.

منصوره مروی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فعالین فرهنگی و نخبگان محلی خواهر در عرصه‌های اشتغالزایی، ارتقاء فرهنگی خانواده‌ها در پیشبرد اهداف و رهنمود های مقام معظم رهبری و نیز برگزاری کلاس های متنوع آموزشی در قالب طرح‌های رحمت و مطهره امروز تقدیر شدند.

مسئول کمیته زنان و خانواده فرمانداری طرقبه شاندیز افزود: سالانه شاهد مسائل گوناگون در قالب حجمه های فرهنگی از سوی دشمنان بلاد اسلامی هستیم که با دادن آموزش های پیشگیرانه توسط این عزیزان باعث کاهش آمار طلاق و ایجاد خانواده پایدار در سطح شهرستان شده است.

مروی زاده گفت: برگزاری دوره‌های آموزش قرآن کریم به صورت خانگی به تعداد هزار نفر در طول سال جاری برنامه ریزی و انجام شد و مجموعه‌ای از فعالیت‌های دینی و مذهبی در قالب کمیته زن و خانواده به اجرا در آمد که با نظر مساعد فرماندار طرقبه شاندیز از این عزیزان تقدیر شد.

وی در پایان ضمن تشکر از کلیه کسانی که با این کمیته به هر نحوی هماهنگ و همکاری داشتند، افزود: امیدواریم در سال آینده بیش از پیش نسبت به اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب گام برداریم.

 

 

کد خبر 2257531

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha