۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۴۴

سخنرانی ران هاوارد و مایکل داگلاس در جشنواره ترایبکا 2014

سخنرانی ران هاوارد و مایکل داگلاس در جشنواره ترایبکا 2014

جشنواره ترایبکا 2014 اعلام کرد چهار فیلم مستند برای اولین بار در این جشنواره نمایش داده می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، جشنواره فیلم ترایبکا امسال در سیزدهمین دور برگزاری‌اش، نشست هایی را با حضور کوین اسپیسی، ران هاوارد، مایکل داگلاس، ایرون سورکین، تلما شونمیکر، اسکیپ لیوسی، لی دانیلز، ترنس وینتر، برایان کرانستون، آلک بالدوین، دیوید سیمون و مایک تایسون بوکس باز برگزار می‌کند.

این جشنواره همچنین اعلام کرد چهار فیلم مستند برای اولین بار در این جشنواره به نمایش در می‌آیند که شامل «حالا- روی بال های یک طبقه جهان»، «ظهور و ظهور بیتکویین»، «مقایسه با چی: سفر غیرمحتمل بارنی فرانک» و «قهرمانان» است.

در این جشنواره دهمین سال ساخته شدن فیلم «درخشش ابدی یک ذهن بی‌عیب» گرامی داشته می شود و نمایش ویژه نیز خواهد داشت.

در مجموعه سخنرانی های جشنواره فیلم ترایبکا، گفتگوهای ترایبکا: بخش کارگردانان، گفتگوهای ترایبکا: صنعت و بخش گفتگوهای ترایبکا: قلم و کاغذ پیش بینی شده است و بخشی نیز به بررسی تولیدات تکنیکی فیلم اختصاص یافته است.

قرار است در بخش «لبه داستان» به بررسی آینده فیلم پرداخته شود و گفتگوهایی درباره قصه گویی و گرایش‌های برجسته در فرهنگ امروز صورت بگیرد.

جنا ترانووا مدیر این برنامه ها گفت هدف از این نشست‌ها و گفتگوها این است که نگاه عمیق‌تری به روند هنری شکل بگیرد و بر درک آتی از آنچه صنعت سرگرمی را لذت بخش می‌کند، تمرکز شود.

جشنواره امسال هنوز فهرست کامل برنامه‌هایش را اعلام نکرده است.

سیزدهمین دوره جشنواره ترایبکا از 16 تا 27 آوریل (27 فروردین تا 7 اردیبهشت) برگزار می شود و مثل هر سال نیویورک شهر برگزاری آن است.

جشنواره ترایبکا که رابرت دنیرو یکی از بنیانگذاران است، در واکنش به حادثه 11 سپتامبر راه‌اندازی شده ودر محله‌ای به همین نام که نزدیک محل سابق برج‌های دوقلو در نیویورک است، برپا می شود.

کد خبر 2258846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha