۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۵:۴۵

خانواده های قرآنی فرماندهی انتظامی پلدختر تجلیل شدند

خانواده های قرآنی فرماندهی انتظامی پلدختر تجلیل شدند

پلدختر - خبرگزاری مهر: در مراسمی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر و رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی این شهرستان از خانواده های قرآنی ناجا در پلدختر تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی پلدختر ظهر سه شنبه در این مراسم ترويج فرهنگ قرآني را  نياز اصلي جامعه اسلامي دانست و گفت: قرآن موثرترين راهنماي مقابله و مبارزه با تهاجم و شبيخون فرهنگي است که ‌توجه به آن ناهنجاري‌هاي اجتماعي را كاهش مي‌دهد.

سرهنگ داوودی نقش قرآن در سالم‌سازي جامعه را مهم توصيف کرد و گفت: هر مقدار که جامعه به سمت دين، مذهب، اخلاق، معنويت و قرآن سوق پيدا کند، جامعه مصونيت بيشتري خواهد داشت.

وی با بیان این که بزرگترين مصيبت جامعه اسلامي زماني خواهد بود که معارف قرآني را از آن بگيرند افزود: فعاليت‌هاي قراني روح معنويت را در جامعه حاكم مي‌كند بنابر این، کتاب الهی قرآن بايد در فرهنگ جامعه و فعاليت‌هاي آن نهادينه شود‌ تا آینده انقلاب بیمه شود.

رئیس پلیس پلدختر قرآن را  نجات‌بخش زندگي بشر‌ و تضمین کننده  سعادت او دانست و گفت: فرهنگ قرآني برترين و کامل‌ترين فرهنگ براي اداره جامعه است و تلاش براي پياده کردن هر چه بيشتر اين فرهنگ در حقيقت سرمايه‌گذاري در راستاي سالم‌سازي جامعه است.

سرهنگ داوودی نقش خانواده‌ها را در ترويج فرهنگ قرآني بسيار مهم عنوان کرد و گفت: زيربناي آموزش قرآن از دور‌ان کودکي و نوجواني است و هر جامعه‌اي که مي‌خواهد در کم‌ترين زمان ممکن اصلاح شود بايد در آن جامعه قرآن از جايگاه ويژه‌اي برخوردار باشد.

کد خبر 2259074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha