۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۴۵

جنیفر آنیستون با دختر مریل استریپ «کیک» می‌سازند

جنیفر آنیستون با دختر مریل استریپ «کیک» می‌سازند

جنیفر آنیستون بازیگر شناخته شده با مامی گامر دختر مریل استریپ بازیگر مشهور در فیلم «کیک» همبازی می‌شود. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، این فیلم که با عنوان «کیک» ساخته می شود درباره زنی است که خودکشی یکی از اعضای گروهی که عضو آن است او را به تفکر وامی‌دارد تا هم خودش هم این گروه را بهتر بشناسد.

گامر دختر مریل استریپ و دون گامر مجسمه‌ساز، در این فیلم در نقش بونی درمانگر شخصیتی که جنیفر آنیستون نقش او را بازی می کند، ظاهر خواهد شد.

دانیل بارنز کارگردان فیلم «برنگرد» این فیلم را بر مبنای فیلمنامه پاتریک توبین می‌سازد.

«کیک» اولین فیلم از پنج فیلم است که بین موسسه شنگوا انترتینمت تهیه کننده تلویزیونی چینی و تهیه کنندگان آمریکایی ساخته می شود. این پروژه برای اولین بار در جشنواره برلین اعلام شد.

گامر که تاکنون در برنامه تلویزیونی «امیلی مدرک پزشکی دارد» بازی کرده به تازگی به فیلم مستقل «پایان تور» ساخته جیمز پونسولت پیوسته تا با جسی آیزنبرگ و دیوید لیپسکی همبازی شود. در این فیلم جیسون سیگل در نقش دیوید فاستر والاس نویسنده فقید ظاهر خواهد شد.

دختر مریل استریپ در فیلم استیون سودربرگ با عنوان «عوارض جانبی» نیز بازی کرده بود.

مریل استریپ 64 ساله تاکنون سه بار جایزه اسکار را دریافت کرده و 18 بار نامزد دریافت آن شده است. او 28 بار نیز نامزد دریافت گلدن گلوب شده که 8 بار آن را دریافت کرده است.

این بازیگر مطرح که خیلی‌ها او را به عنوان بهترین بازیگر زن جهان در همه دوران می شناسند، چهار فرزند دارد که اولی پسری به نام هنری 35 ساله و موسیقیدان است و سه دختر که مامی بزرگترینشان است.

مامی گامر 30 ساله و متولد نیویورک است. گریس گامر دختر کوچکتر مریل استریپ نیز در چند برنامه تلویزیونی و فیلم سینمایی نقش‌هایی ایفا کرده است.

فیلم «کیک» در سال 2015 راهی سینماها می شود.

کد خبر 2260868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha