۲۴ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۴۰

متوسلین اعلام کرد:

صدور نزدیک به 40 هزار شناسنامه مکانیزه در استان زنجان

 صدور نزدیک به 40 هزار شناسنامه مکانیزه در استان زنجان

زنجان -خبرگزاری مهر: مدیر کل ثبت احوال استان زنجان گفت: در سال گذشته تعداد 39هزارو 314 جلد شناسنامه مکانیزه برای عموم مردم استان صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید موسی متوسلین  افزود : این شناسنامه ها برای افراد واجد شرایط 15 ساله های تمام به منظور عکسدار کردن شناسنامه و افرادی که شناسنامه آنها دچار تغییر مندرجات ، پارگی ومفقودی شده صادر شده است.

وی ،با بیان آن که صدور شناسنامه مکانیزه از سال 89 همزمان درسراسر کشور آغاز شد تصریح کرد :از همان زمان تاکنون تعدادبیش از 143هزار و304جلد شناسنامه مکانیزه برای هم استانی های عزیز صادر شده است.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان افزود : در عین حال افرادی که شناسنامه آنها مشکلی ندارد برای تعویض اقدام نکنند زیرا شناسنامه های فعلی همچنان تا زمان اعلام فراخوان معتبر خواهد بود.

آموزش بیش از یک میلیون و 900 هزارنفر ساعت در موسسات کار آموزی آزاد زنجان

مدیر کل فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: سال گذشته بیش از یک میلیون و 900 هزار نفر ساعت در موسسات کار آموزی آزاد آموزشهای مهارتی ارائه نموده است.

قاسم صیادی ،ضمن اظهار اهمیت و حمایت از بخش خصوصی مطابق با اصل 44 قانون اساسی بر در نظر گرفتن قوانین و آئین نامه ها وسیاستهای سازمان و گروههای هدف و استفاده از پتانسیلهای موجود در بخش خصوصی در جهت رسیدن به اهداف دولت اشاره نمود و اظهار امیدواری کرد با خلاقیت ،دانش و مهارت موسسین آموزشگاهها موجبات رشد و پویایی هر چه بیشتر فعالیت بخش غیر دولتی در حوزه آموزشهای مهارتی  فراهم گردد.

وی افزود: در سال گذشته 6 هزار و 992 نفر از کار آموزان موسسات کارآموزی آزاد معادل یک میلیون و 950 هزار نفر-ساعت در آموزشگاههای آزاد استان آموزش دیدند که از این تعداد به 5 هزار و 62 نفر از بانوان معادل یک میلیون و 204 هزار نفر ساعت و به یک هزار و 930 نفر از آقایان معادل 746 هزار نفر ساعت آموزشهای مهارتی ارائه گردیده است.   

مدیر کل فنی و حرفه ای استان زنجان، با بیان اینکه تعداد کل آموزشگاه های آزاد در سطح استان 163 آموزشگاه می باشد،تصریح کرد: جهت افزایش توانایی های تخصصی و عمومی مدیران و مربیان موسسات کار آموزی آزاد 40 نفر از مدیران آموزشگاه ها در دوره های ویژه مدیران، 8 نفر از مربیان آموزشگاه ها در دوره های تخصصی و 112نفر از مربیان در دوره های عمومی فنون تدریس شرکت نمودند.

 

کد خبر 2269712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha