۲۴ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۵۶

فعالیت جهادی پلیس موجب ارتقاء و امنیت می شود

فعالیت جهادی پلیس موجب ارتقاء و امنیت می شود

قزوین - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: با مدیریت و فعالیت جهادی در نیروی انتظامی زمینه ارتقاء امنیت در جامعه فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده و مسئولان انتظامی استان ظهر یکشنبه با امام جمعه قزوین دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله هادی باریک بین در این مراسم، توجه به فرهنگ را امر مهمی دانست و اظهارداشت: مسئولان انتظامی لباس خدمت به مردم را بر تن دارند و می‌توانند با تلاش جهادی و همت مضاعف، امنیت خوبی را برای مردم به ارمغان بیاورند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی سخت‌کوشانه در راستای حفظ امنیت اجتماعی و مردم این استان گام بر می‌دارند که این مهم به اقدامات نیروی انتظامی ارزش می‌دهد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: خدمت به خلق عبادت است و باید اقدامات جهادی، سیره پیامبر گرامی اسلام (ص) در جامعه پیاده شود.

آیت الله باریک‌ بین بر پیشگیری از وقوع جرم تأکید کرد و گفت: باید در جامعه برای حفاظت از مردم و امنیت به سمتی حرکت کنیم که با پیشگیری از وقوع جرم آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهیم.

فرمانده انتظامی استان قزوین نیز در ادامه روحیه خدمتگزاری کارکنان نیروی انتظامی را از الطاف الهی برشمرد و اظهار داشت: مجموعه پلیس استان با دعای خیر خانواده شهدا، ادامه‌دهنده راه آنان هستند.

محمدرضا میرحیدری کسب رتبه نخست کشوری در کاهش تلفات جانی در حوزه پلیس راه و راهور را نشان از همت و تلاش جهادی پلیس استان دانست.

کد خبر 2269903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha