۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۸:۰۷

فلاح جلودار:

برنج مازندران شناسنامه دار شود

برنج مازندران شناسنامه دار شود

ساری - خبرگزاری مهر: استاندار مازندران بر لزوم شناسنامه دار شدن برنج استان تاکید کرد و وجود یک مرکز برای نگهداری را نیاز اساسی بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ربیع فلاح جلودار عصر چهارشنبه در جلسه تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه شناسنامه دار شدن برنج استان دارای مزایایی است، بیان داشت: ابعاد مختلف این طرح و هزینه و بودجه آن مشخص و به کارگروههای ذیربط ارجاع داده شود.

وی اظهار داشت: از طرح شناسنامه دار شدن برنج استان حمایت می کنیم و جزییات طرح باید رد چارچوب یک طرح اقتصادی آورده شود و انتظار داریم این طرح به شکل کامل پرداخته شود.

استاندار مازندران به بازدید از بازارهای نوروزی استان اشاره کرد و گفت: موضوع تنیم بازار باید مورد توجه قرار گیرد و از بازرسانی نیز استفاده کنیم.

فلاح جلودار بیان داشت: مرحله دوم قانون هدفمندی در حال اجراست و خبرهایی می رسد که برخی قیمت ها رو به افزایش بوده که باید نظارت و کنترل بیشتری در این زمنیه صورت گیرد.

وی گفت: باید گروههای نظارتی در مکانهای مختلف نظارت و بازرسی داشته باشند تا از افزایش قیمتها جلوگیری شود.

قاسم پیشه مدیرکل اقتصاد و دارایی مازندران نیز گفت: از 24 اردیبهشت ماه قیمت بنزین و سی ان جی اعلام می شود و باید نظارت بیشتری صورت گیرد تا با افزایش نرخ حمل و نقل مواجه نشویم.

کد خبر 2277135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha