۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۰۱

سوریان:

جوانان چهارمحال و بختیاری توانمندیهای زیادی در بحث ورزش دارند

جوانان چهارمحال و بختیاری توانمندیهای زیادی در بحث ورزش دارند

شهرکرد- خبرگزاری مهر: کشتی گیر تیم ملی گفت: جوانان چهارمحال و بختیاری توانمندیهای زیادی در بحث ورزش دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سوریان شامگاه دوشنبه در جشن میلاد مبعث در جمع مردم چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: جوانان این استان در ورزش از توانایی های زیادی برخوردار هستند که می طلبد استاندار به این جوانان اهمیت بیشتری دهند و آن ها را حمایت کنند.

وی تصریح کرد: لازم است مسئولین به بحث ورزش بیشتر توجه داشته و تا جایی که امکان دارد جوانان را در این مقوله یاری کنند.

سوریان حفظ محیط زیست و یاری کردن کارکنان محیط زیست را نیز لازم و ضروری دانست و یادآور شد: حفظ محیط زیست یک امر حیاتی است که لازم است به این مورد همواره توجه زیادی شود.

کارت همیار محیط زیست از سوی مدیر کل محیط زیست به حمید سوریان اهدا شد

مدیر کل محیط زیست در این مراسم از حمید سوریان به عنوان دوستار محیط زیست یاد کرد و نشان همیار محیط زیست را به وی اهدا کرد.

سعید یوسف پور با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت محیط زیست نامناسب است، تصریح کرد: با فرهنگسازی های مختلف می توان در حفظ محیط زیست تلاش کرد.

وی حمید سوریان را به صورت رسمی همیار محیط زیست استان خطاب کرد و یادآور شد: ایشان یکی از مدافعان و طرفداران محیط زیست هستند که می تواند الگویی برای دیگران در حفظ محیط زیست باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان چهار محال و بختیاری نیز در این مراسم از شش مدال طلا حمید سوریان خبر داد و افزود: امید است حضور ایشان به این استان موجب خیر و برکت برای تمامی هم استانی های ما باشد.

قاسمی اظهار داشت: لازم است همواره برای جوانان این استان فضایی را فراهم کنیم که موجب شادی آن ها باشد.

وی تصریح کرد: حمید سوریان یک الگو بسیار خوب در بحث ورزش برای جوانان خصوصا جوانان این استان  است.

رئیس هیئت کشتی چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم گفت:حمید سوریان تاکنون موفق به کسب یک مدال المپیک جهانی و شش مدال طلا در جهان شده است.

هاشم هادی پور حمید سوریان را سفیر صلح سازمان ملل در کشور خواند و تصریح کرد: سوریان اسوه اخلاق و منش پهلوانی در بین مردم است.

هادی پور سوریان را دوستار محیط زیست خواند و یادآور شد: سازمان حفاظت محیط زیست این استان به نیابت از خانم ابتکار به حمید سوریان کارت همیار افتخاری محیط زیست را اهدا کرد.

رئیس هیئت کشتی چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: این کار به صورت نمادین در بین تمامی استان ها صورت خواهد گرفت تا الگویی باشد برای دیگران تا از زحمات ایشان قدر دانی به عمل آید.

کد خبر 2299815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha