۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۹:۱۵

سردار صالحی:

کشف مواد مخدر در زنجان 127 درصد رشد داشته است

کشف مواد مخدر در زنجان 127 درصد رشد داشته است

زنجان -خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه کشف مواد مخدر در زنجان طی دو ماه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 127 درصد رشد داشته است گفت: در این مدت 320 کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

سردار علیرضا صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: در دو ماهه سالجاری شش طرح استانی مبارزه با مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با  مواد مخدر و پلیس اطلاعات انجام شده است.

وی اظهار داشت:  در راستای اجرای این طرح هزار نفر از خرده فروشان و قاچاقچیان بزرگ و کوچک دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در سالجاری مبارزه با مواد مخدر ماموریت اصلی پلیس استان است و مبارزه با قاچاقچیان را در دستور کاریی خود دارد.

سردار صالحی تاکید کرد: تقویت محل ها و مراکز درمانی معتادین و اجرای طرح ماده 16 که نگهداری معتادین پر خطر ناک است در دستور کار پلیس استان می باشد.

وی به خانواده ها توصیه کرد مواظب فرزندان خود باشند و به رفت و آمد فرزندان خود توجه قرار دهند که فرزندانشان با چه کسانی معاشرت می کنند چرا که گرایش به سمت اعتیاد از سیگار و قلیان شروع می شود و بعد به مواد مخدر می رسد.

فرمانده انتظامی استان زنجان مواد مخدر را بلای خانمان سوز عنوان کردو گفت: مواد مخدر مادر جرایم است چرا که به دنبال اعتیاد سرقت و بزهکاری و مشکلات دیگر به وجود می آید.

سردار صالحی موفقیت پلیس در ماموریت ها را مرهون همکاری و مشارکت مردم اعلام کرد و گفت: مردم همیشه پشتوانه خوبی برای نظام جمهوری اسلامی ایران بودند و در این میان این حضور مردم است که باعث موفقیت پلیس در همه ماموریتها می شود.

وی افزود: مردم باز هم همکاری خود با پلیس را تقویت کنند و گزارشات خود درحوزه های مختلف را با سامانه 110 و 197 مطرح کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان زنجان را جزو سه امن کشور یاد کرد و گفت: استان زنجان در شاخص های امنیتی عملکرد خوبی دارد چرا که این استان در سال گذشته و در دو ماهه سالجاری سرقت مسلحانه، جرایم خشن، گروگان گیری نداشته است. 

 

 

کد خبر 2313302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha