۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۲۱

آیت الله طبرسی:

اقتصاد و فرهنگ با ستایش و شعار محقق نمی‌شود

اقتصاد و فرهنگ با ستایش و شعار محقق نمی‌شود

رامسر- خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به شعار محوری سال جاری عنوان کرد: تحقق شعار اقتصاد و فرهنگ با ستایش و شعار ممکن نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله نورالله طبرسی صبح سه شنبه در گردهمایی ائمه جمعه کشور در رامسر با اشاره به شعار سال جاری، اقتصاد را ذیل فرهنگ دانست و گفت: برای تحقق و عملیاتی کردن این شعار باید همه مسئولان و آحاد جامعه همکاری تنگاتنگ و جهادگونه داشته باشند.

وی با بیان این که تحقق شعار اقتصاد و فرهنگ با ستایش و شعار ممکن نیست، تاکید کرد برای عملیاتی کردن این شعار باید حرکت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران ریشه علوی بودن در گیلان و مازندران را قرص و محکم دانست و گفت: مازندران علاوه بر 10 هزار و 400 شهید که تقدیم انقلاب کرده است. بیش از 3 هزار مسجد، 154 حسینیه، 13 هزار رقبه، بیش از هزار بقعه امامزاده و37 حوزه علمیه دارد.

وی با اشاره به توطئه ها و تهدیدهای دشمنان تصریح کرد: خدا را شاکریم که رهبری فرزانه، وحدت، نماز جمعه و دولت داریم و اکنون ابراهیم وار در ایران زندگی می کنیم و اطراف ما را آتش فراگرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، 500 ائمه جمعه 15 استان کشور در گردهمایی 2 روزه ائمه جمعه کشور با موضوع تحقق شعار سال جاری در رامسر حضور دارند.

کد خبر 2313605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha