۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۰۶

در نشست فصلی ستاد مدیریت بحران؛

پیامدهای توفان اخیر تهران در ری آسیب شناسی شد

پیامدهای توفان اخیر تهران در ری آسیب شناسی شد

ری - خبرگزاری مهر: قائم مقام شهردار منطقه 20 بر شناسایی کمبودهای احساس شده در حادثه توفان اخیر شهر تهران تاکید کرد و خواستار هماهنگی و تعامل بیشتر ادارات شهرری در شرایط بحران شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر عطائی در نشست فصلی ستاد بحران شهرداری منطقه 20 که با حضور نماینده هایی از فرمانداری، هلال احمر، آتش نشانی، مراکز درمانی، راهور، پالایشگاه و...برگزار شد، بروز حادثه توفان اخیر را بهانه ای برای آمادگی بیشتر برشمرد و گفت: در زمان توفان، همه مدیران و ادارات مرتبط در آماده باش بودند و خدمات لازم را به شهروندان و شهر ارائه کردند ولی در صورتی که این خدمات به صورت یکپارچه و هماهنگ از سوی یک مدیریت واحد انجام می شد ،اثر گذاری بیشتری را به همراه داشت.

این مسئول با اشاره به اینکه در مقابله با حوادث در شرایط اضطراری و شرایط بحرانی تمامی ادارات با نیروی مضاعف و توانمندی بیشتر بایستی وارد عمل شوند، افزود: در توفان اخیر کمبود امکانات و ابزارهای لازم مهمترین نقطه ضعف بود و شرایط بحرانی تنها با ابزارها و امکانات روزمره کنترل شد.

وی بر لزوم نیازسنجی ادارات مرتبط شهری در شرایط بحرانی تاکید کرد و یادآور شد: ارائه گزارش های فنی و آمار دقیق از خسارات وارده توسط ادارات شهری دخیل در مدیریت شرایط بحرانی نظیر آتش نشانی، اورژانس، مراکز درمانی و...می تواند نقشه راه را برای افزایش توان مدیریتی مقابله با حوادث افزایش دهد.

نشست فصلی ستاد مدیریت بحران منطقه 20 در حالی با گزارش اقدامات آبفای منطقه 6 تهران به پایان رسید که نماینده های ادارات آتش نشانی، اورژانس، بیمارستان هفتم تیر، راهور، فرمانداری، نیروی انتظامی و خدمات شهری شهرداری منطقه 20 به ارائه آماری از خسارات وارده توفان پرداختند که مصدومیت یک پسر 11 ساله، شکستگی درختان و تابلوهای ترافیکی از مهمترین آن بود که با حضور به موقع عوامل شهری رفع شد.

 

کد خبر 2317078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha