۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۳۰

اخبار خانه هنرمندان ایران

«مهمانی هنر 3» و آیین‌های نمایشی در ماه رمضان

«مهمانی هنر 3» و آیین‌های نمایشی در ماه رمضان

برگزاری نمایشگاه «مهمانی هنر 3» و اجرای آیین‌های نمایشی- نیایشی از جمله برنامه‌های خانه هنرمندان ایران در ایام ماه مبارک رمضان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، «مهمانی هنر 3» عنوان نمایشگاهی است که برای سومین سال متوالی از 23 تیرماه در خانه هنرمندان ایران شروع به کار خواهد کرد.

در مهمانی هنر امسال مجموعه ای از حوزه‌های مختلف هنرهای تجسمی مانند نقاشی، نقاشیخط و کاریکاتور به نمایش خواهد گذاشت. در نمایشگاه امسال حدود 60 اثر از هنرمندانی چون: پرویز کلانتری، کامبیز درم بخش، منوچهر معتبر و ... در معرض دید و فروش قرار می‌گیرد.

«مهمانی هنر3» از 23 تیر تا 2 مردادماه در نگارخانه‌های ممیز، میرمیران، پاییز و زمستان برپا خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 14 تا 20 به نشانی خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی، باغ هنر، خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

آیین‌های نمایشی خانه هنرمندان ایران در ماه رمضان

نخستین برنامه از آیین‌های نمایشی- نیایشی خانه هنرمندان ایران در ماه مبارک رمضان، پنجشنبه 19 تیرماه، با حضور جمعی از هنرمندان نمایش‌های آیینی و سنتی و با استقبال گسترده مردم برگزار شد.

این برنامه که به کارگردانی داوود فتحعلی‌بیگی از ساعت 21:30 در فضای باز خانه هنرمندان ایران برگزار شد با نواختن ضرب زورخانه‌یی مرشد محمد نیّری کار خود را آغاز کرد و در ادامه با اجرای برنامه تُرنابازی میزبان علاقه‌مندان بود.

آیین‌های نمایشی- نیایشی خانه هنرمندان ایران در ماه مبارک رمضان تا 23 تیر هر شب از ساعت 21:30 تا 23 در باغ هنر واقع در خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی، مقابل خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 2329326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha