۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۰

مشاء زمینی:

پروازهای فرودگاه بین المللی دشت ناز افزایش می یابد

پروازهای فرودگاه بین المللی دشت ناز افزایش می یابد

ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل فرودگاههای مازندران با بیان اینکه پرواز اصفهان – ساری و کرمان – ساری و بلعکس از فرودگاه بین المللی انجام شدگفت: پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه دشت ناز افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی مشاء زمینی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: خط پروازی اصفهان – ساری و کرمان – ساری و بلعکس از فرودگاه ساری با دو پرواز در هفته روزهای دوشنبه و پنجشنبه توسط شرکت های هواپیمایی سپاهان و ماهان انجام خواهد شد.

مشاء زمینی با اشاره به اینکه این پروازها برای رفاه حال هم استانی های عزیز بر قرار شده است افزود: نیاز به حمایت مردم شریف مازندران جهت برقراری دائم این پروازها از فرودگاه ساری را داریم.

وی اضافه کرد : با توجه به آماده بودن زیر ساختها در فرودگاه ساری و به دلیل جاذبه های گردشگری در استان مازندران تلاش خواهیم کرد پروازهای داخلی بیشتری از فرودگاههای استان به نقاط مختلف کشور داشته باشیم.

مدیر کل فرودگاههای مازندران از افزایش پروازها ی خارجی از فرودگاه ساری خبر داد و گفت : در آینده نزدیک هم چند پرواز خارجی از این فرودگاه انجام خواهد شد.

وی گفت: فرودگاه بین المللی ساری در حال حاضر به مقصدهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، اهواز، بندر عباس ، کرمان، عسلویه، کیش، بغداد، نجف، جده و مدینه پرواز دارد.

در حال حاضر بیش از 80 سورتی پرواز از فرودگاه بین المللی ساری انجام می شود.

کد خبر 2329622

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha