۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۰

بروجردی:

سید حسن نصرالله افتخار جهان اسلام است

سید حسن نصرالله افتخار جهان اسلام است

بروجرد - خبرگزاری مهر: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سید حسن نصرالله افتخار جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، علاء الدین بروجردی صبح جمعه در جریان تجمع مردم بروجرد در حمایت از مردم غزه از حضور نمایندگان مقاومت حزب‌الله لبنان قدردانی کرد و افزود: این چهره های انقلابی و مبارز سال‌ها در سیاهچاله های رژیم صهیونیستی مقاومت کرده اند.

وی تصریح کرد: این نمایندگان امروز همزمان با سالروز مقاومت حزب الله در میان مردم بروجرد حضور دارند و از حضور بروجردی‌ها خرسند هستند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سید حسن نصرالله سیدی شجاع و افتخار جهان اسلام است و همگی معتقدیم و اطمینان داریم که در قبله اول مسلمانان جهان در بیت المقدس نماز خواهیم خواند.

حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد نیز در این مراسم اظهار داشت: 23 مرداد ماه سالروز پیروزی حیرت‌آور حزب الله لبنان بر رژیم غاصب صهیونیست است.

وی افزود: سالروز پیروزی در جنگ معروف 33 روزه نبردی نابرابر که شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی را نقش برآب کرد و ارتشی که اعراب توان مقابله با آن را نداشتند با ایمانی راسخ شکست دادند.

حجت الاسلام ترابی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در طول دوران نامشروع خود هیچگاه چنین شکستی را متحمل نشده بودند و حزب الله لبنان با برد جانانه اش توانست شکست سنگینی بر ارتشی که مورد حمایت ارتش اول دنیا بود تحمیل کند.

حجت الاسلام ترابی بیان داشت: پیروزی حزب الله در سال 85 اولین پیروزی بر رژیم غاصب صهیونیستی بود اما آخرین آنها نبوده است و در آن سال فتح الفتوحی توسط حزب الله لبنان صورت گرفت و راه پیروزی های بعدی را گشود.

وی تصریح کرد: مقاومت فلسطین توانست طعم تلخ شکست را به کام صهیونیستها و آمریکای جنایتکار و کشورهای همسو با آن بچشاند.

حجت الاسلام ترابی افزود: یکماه مردم مسلمان و مظلوم غزه مورد حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها قرار داشتند و صهیونیستها از طریق هوا و دریا مردم مظلوم و بیگناه را به خاک وخون کشاندند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه مقاومت یکماهه مردم فلسطین حملات رژیم صهیونیستی را در هم کوبیده است، ادامه داد: در این یکماه دو هزار شهید و 10هزار نفر مجروح شده اند که یک سوم شهدا را کودکان مظلومی تشکیل می دهند که هنوز به سن شهادت نرسیده اند.

وی افزود: در طول یک ماه هزاران تن بمب بر سر مردم بی دفاع غزه ریخته شد اما نتیانیاهوی جانی به هیچکدام از اهدافش نرسید.

وی اظهار داشت: اگر در طول یکماه آمریکا از جانیان صهیونیستی حمایت کرده و اگر مجامع بین‌المللی سکوتی مرگبار پیشه کرده‌اند و اگر سران حکومت های اسلامی با سکوتشان جنایات صهیونیستی را حمایت کردند اما ملت ایران در روز جهانی قدس با حضورشان از مردم مظلوم غزه حمایت کردند.

حجت الاسلام ترابی نامگذاری پارک اندیشه بنام سید حسن نصرالله، نامگذاری میدان غزه و حمایت کودکان بروجردی از کودکان غزه در سالروز پیروزی مقاومت حزب‌اله لبنان را نمادی از حمایتهای بی دریغ مردم بروجرد از مردم ستم دیده و بی گناه فلسطین عنوان کرد.

نماینده حماس در ایران نیز در حاشیه این تجمع گفت: حمایت ملت ایران موجب تقویت روحیه مبارزان فلسطینی است.

ابوخالد قدوسی با شکرگذاری از حضور پرشور کودکان بروجردی در حمایت از کودکان غزه اظهار داشت: به طور یقین کودکان غزه با مشاهده حضور شما مردم شاد و دلگرم خواهند شد.

وی حضور و تجمع مردم و کودکان بروجردی را حامل پیام مهم شهروندان بروجردی به ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین دانست و بیان داشت: عمل و حرف ما در جبهه مقاومت و جنبش اسلامی یکی است و اعلام می کنیم تا آخرین قطره خون ایستاده ایم و از پای نخواهیم نشست.

کد خبر 2350190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha