۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۲۵

سرهنگ جعفری:

کشفیات مواد مخدر در زنجان رشد 60 درصدی داشته است

 کشفیات مواد مخدر در زنجان رشد 60 درصدی داشته است

زنجان -خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: طی چهار ماهه نخست امسال کشفیات مواد مخدر در این استان افزایش 60 درصدی داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مراد جعفری روز پنجشنبه با اعلام این مطلب افزود: در چهار ماهه نخست امسال 284 کیلو و 830 گرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 60 درصد افزایش نشان می دهد.

وی یادآورشد: پلیس در سال جاری طرح های مختلفی را در زمینه مبارزه با قاچاقچیان، تهیه و فروشندگان انواع مواد مخدر در سطح این استان اجرا کرده است.

سرهنگ جعفری تصریح کرد: بیشترین مواد مخدر کشف شده در این استان از نوع سنتی بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان، با اشاره به اینکه در زمان یاد شده کشف مواد مخدر سنتی 32 درصد و مواد مخدر صنعتی 22 رشد داشته است، گفت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند عزم ملی است و همکاری دستگاههای متولی نقش تعیین کننده ای در این خصوص دارد.

وی ابراز کرد: برای پیشگیری از گرایش جوانان به دام اعتیاد نظارت والدین بر فرزندان خود ضرورت دارد.

سرهنگ جعفری یادآورشد: مواد مخدر زمینه ساز بسیاری از جرائم در جامعه بوده و بسیاری از سرقت های کوچک که در سطح این استان به وقوع می پیوندد توسط افراد معتاد و به منظور تهیه مواد مخدر انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی این استان در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر جدی بوده و موفقیت های خوبی در زمینه کشف، دستگیری قاچاقچیان و انهدام باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح این استان داشته است.

دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی در زنجان

 رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی و کشف 34 فقره سرقت در زنجان خبر داد.

 سرهنگ "جعفر رحمتی" اظهارکرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان زنجان ماموران پلیس اقدامات گسترده‌ای را با هدف کشف این سرقت‌ها و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

 وی ادامه داد: ماموران موفق شدند ردپای دو سارق حرفه‌ای را در این زمینه پیدا و پس از شناسایی متهمان آنان را در یک عملیات غافل گیرانه دستگیر کردند.

 این مسئول نام‌های متهمان را «ر ـ ح» و «م ـ ع» عنوان کرد و افزود: این متهمان در پلیس آگاهی به ارتکاب 34 فقره سرقت از اماکن خصوصی با هم دستی هم اعتراف و عنوان داشتند که به دلیل اعتیاد به مواد مخدر دست به این سرقت‌ها زدند.

 رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه هر دو متهم سابقه‌دار هستند، خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 سرهنگ رحمتی بر رعایت موارد حفاظتی در پیشگیری از سرقت تاکید و از شهروندان خواست موارد مشکوک را با فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان منصوب شد

وزیر راه و شهرسازی در حکمی کلیم اله وثوقی را به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان منصوب کرد.

 عباس آخوندی در این حکم تصریح کرده است: نظر به تعهد، تخصص و تجربه های ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان منصوب می شوید.

وزیر راه و شهرسازی در این حکم تاکید کرده است: در انجام این مأموریت ضروری است، قوانین، سیاست ها، آیین نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی از سوی دولت، وزیر و معاونان به دقت اجرا شود، به خصوص در نگهداری راه ها و ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان مراقبت ویژه به عمل آورید.

کد خبر 2354597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha