۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۱۱

نجفی:

بستر مناسب براي پيشرفت و توسعه گيلان فراهم است

بستر مناسب براي پيشرفت و توسعه گيلان فراهم است

رشت - خبرگزاری مهر: استاندار گيلان گفت: بستر مناسب براي بهره گيري از همه انديشه ها و تفکرات در پيشرفت و توسعه استان فراهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نجفي عصر پنجشنبه در نخستين نشست اتحاديه تشكل هاي فرهيختگان استان كه به دعوت مجمع توسعه گيلان برگزار شد، افزود: همان گونه كه پيش از اين نيز گفته ام مصمم هستم از همه ظرفيت ها و توانمندي هاي گيلان عزيز در بخش هاي مختلف از جمله منابع انساني و مديريتي بهره ببريم.

وي اظهارداشت: اين تشكل ها كه با حضور جمعي از گيلاني های با تجارب ارزشمند علمي، اجرايي، سياسي، اقتصادي با انديشه ها و تفكرات مختلف شكل گرفته مي توانند نظرات و پيشنهادات سازنده خود را در اختيار مديريت اجرايي استان قرار دهند.

استاندار با بیان اینکه ظرفیت های بی نظیری برای توسعه و پیشرفت در گیلان وجود دارد، گفت: هر سرمایه گذاری در استان حضور پیدا می کند مایل به سرمایه گذاری در این خطه است بنابراین باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کرد.

 رئيس مجمع توسعه گيلان نيز در اين نشست گفت: اتحاديه تشكل هاي فرهيختگان استان مجموعه دلباختگاني است كه به فكر پيشرفت كشور و گيلان هستند و امروز به دعوت مجمع توسعه گيلان گرد هم آمدند.

حجت الاسلام والمسلمين حائري فومني با بيان اينكه در اين تشكل به دنبال ارائه راهكاره ها و پيشنهادات سازنده به مديران اجرايي استان هستيم، افزود: اعضاي اين تشكل نگاه حزبي و سياسي و به مسائل استان ندارد و از گرايش هاي مختلف تشكيل مي شود.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود با بهره‌برداری همه جانبه از تمام ظرفیت‌ هایی که در استان وجود دارد در آینده‌ ای نه چندان دور همگان شاهد توسعه و پیشرفت روزافزون گیلان باشند.

 رئيس مجمع توسعه گيلان یادآورشد: وحدت، همدلی و همفکری تمامی دلسوزان و اندیشمندان بستر توسعه و پیشرفت استان را فراهم می کند.

 

 

کد خبر 2372865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha