۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۴۰

حجت الاسلام نوری زاده:

مسائل فرهنگی نیاز به بومی سازی دارد

مسائل فرهنگی نیاز به بومی سازی دارد

بیرجند- خبرگزاری مهر: معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه به دلیل حساسیت بالا در حوزه فرهنگی این حوزه باید توسط افراد قوی مدیریت شود، گفت: مسائل فرهنگی برای اجرا نیازمند بومی سازی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ناصر الدین نوری زاده نوری زاده  ظهر سه شنبه دردیدار با کارکنان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهارکرد:  بزرگترین افتخار ما این است که  زیر نظر مقام معظم رهبری فعالیت داریم.

معاون حقوقی  و امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به  اینکه رسالت اصلی سازمان تبلیغات ترویج فرهنگ دینی است، افزود: ما باید مروج فرهنگی باشیم  که دنبال روی فرهنگ اسلام و انقلاب ما باشد.

وی ادامه داد: حوزه فرهنگ حوزه تعامل اندیشه ها است و از حساسیت بالایی برخودار است که در این رابطه نمی توان بدون برنامه حرکت کنیم.

حجت الاسلام نوری زاده با اشاره به اینکه ترویج مسائل فرهنگی در مکان ها و زمان های مختلف متفاوت است، افزود: بهتراست در این راستا مسائل فرهنگی بومی سازی شود.

وی تاکید کرد: باید تسهیلات فرهنگی متناسب با زمان و مکان باشد.

 معاون حقوقی  و امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه حوزه فرهنگی از حساسیت بالایی برخودار است، افزود: باید این حوزه توسط افرادی قوی مدیریت شود چرا که برخی از افرادی که آشنایی با مسائل فرهنگی ندارند فقط هزینه های بیت المال را ضایع می کنند.

وی به جنگ نرم اشاره کرد و افزود: دشمن با تمام توان در حوزه جنگ نرم وارد شده و  دربرنامه ریزی های خود به دنبال تضعیف باورهای دینی ما است که باید در این رابطه هوشیار و با برنامه ریزی حرکت کنیم.

حجت الاسلام نوری زاده بیان کرد: دشمن با اقدامات فرهنگی برعلیه ما سبک زندگی ما را تغییر داده است.

وی عنوان کرد: اگر حساسیتی که در حوزه اقتصادی داریم و توسط دولت دنبال می شود در مسائل فرهنگی نیز اجرا شود  به نتایجی خوبی در عرصه  فرهنگی خواهیم رسید.

معاون حقوقی  و امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: بهترین حادثه فرهنگی در جهان اسلام پیروزی امام حسین (ع) بود چرا که امام حسین(ع) مظلوم واقع شد و اما مغلوب نشد.

حجت الاسلام نوری زاده با بیان اینکه اخلاص شرط اصلی تبلیغات است، بیان کرد: مطمئنا در سایه عمل خالصانه در مسائل فرهنگی به نتیجه می رسیم.

وی افزود: برای حفظ  اعتماد عمومی به برنامه های فرهنگی باید در تبلیغات، صداقت را سرلوحه کار خود  قرار دهیم.

معاون حقوقی  و امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی متذکر شد:  اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی باید برای پیگری اعتبارات بیشترین تعامل را نمایندگان مجلس داشته باشد.

 

 

کد خبر 2381140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha