۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۱۲

مسابقات هاکی سالنی قهرمانی کشور/

تیم هاکی قم در رده سوم مسابقات منطقه‌ای کشور قرار گرفت

قم – خبرگزاری مهر: تیم هاکی قم در رده سوم مسابقات منطقه ای قرار گرفت اما نتوانست به مرحله دوم صعود کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات هاکی سالنی قهرمانی کشور به پایان رسید و هاکی بازان قمی با وجود تلاش فراوان و کسب چند پیروزی با ارزش در نهایت با کسب رتبه سوم مرحله منظقه ای موفق به کسب جواز صعود به مرحله پایانی نشدند.

تیم هاکی استان قم در آخرین مسابقه خود در حالی که برای صعود به برد احتیاج داشت مغلوب میزبان شد و از راهیابی به دور بعد محروم ماند.
 
در آخرین دور این پیکارها تیم هاکی قم در دیداری حساس به مصاف مرکزی رفت اما در حالی که نسبت به حریف بازی بهتری به نمایش گذاشت با بدشانسی با نتیجه 4 بر 3 برابر این تیم شکست خورد در حالی که گلزنان تیم هاکی قم در این بازی ، علی امیراّبادی (2گل) و امیرحسین بیگدلو بودند.
 
این شکست برابر مرکزی به معنای دور ماندن تیم هاکی قم از مرحله دوم بود و هاکی بازان قم که این مسابقات را با 2 پیروزی آغاز کرده بودند در نهایت پس از  تیم های مرکزی و همدان نتوانستند به دور پایانی راه پیدا کنند.
 
تیم هاکی قم پس از پیروزی بر سیستان و بلوچستان در نخستین بازی، دومین مسابقه خود را برابر تیم هاکی اصفهان برگزار کرد و موفق شد این تیم را با نتیجه 3 بر 2 از پیش رو بردارد اما در مسابقه سوم برابر همدان با نتیجه 3 بر 2 در مسابقه‌ای نزدیک بازنده شد.
 
در تیم هاکی سالنی قم سعید آفتابی، علی امیر آبادی، امیرحسین هدایتی، ابوالفضل وفایی‌زاده، محمدرضا هاتفی، امیرحسین بیگدلو، میلاد سیجانی، احمدرضا محمدی و رضا مولایی حضور داشتند.
کد خبر 2382352

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha