۱۴ مهر ۱۳۹۳، ۹:۵۲

سردار واعظی:

حفظ و ارتقاء امنیت در خراسان جنوبی مستلزم نگاه ویژه است

حفظ و ارتقاء امنیت در خراسان جنوبی مستلزم نگاه ویژه است

بیرجند - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی از امن ترین استانهای کشور است، گفت: حفظ و ارتقا امنيت در خراسان جنوبي مستلزم نگاه ويژه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار خليلي واعظي صبح دوشنبه در مراسم صبحگاه مشترك نيروي انتظامي خراسان جنوبي با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی با عنوان "پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار" اظهارکرد: استان خراسان جنوبی با وجود محروميت داراي نعمت امنيت و فرهنگ غني است.

وی با اشاره به اینکه امنیت پایدار موجب رونق تمامی بخش ها در جامعه می شود، بیان داشت: بايد با حمايت و همت مسئولان؛ تكنولوژي و تجهيزات سهم بيشتري در تامين امنيت داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه امنیت پایدار نیازمند حل مشکلات اجتماعی است، عنوان کرد: خراسان جنوبی علی رغم داشتن 460 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان از امن ترین استانها است و پایین ترین میزان جرایم را به نسبت جمعیت در کشور دارد.

وی با بیان اینکه مرز وحدت سياسي و شكوفايي اقتصادي را فراهم مي‌كند، بیان داشت: توجه به مرز برای آسایش مردم و افزایش و رونق توسعه در استان باید مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس در استان تصریح کرد: تقدیر های مردمی از پلیس استان توسط مرکز 197 بیش از 35 درصد در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

سردار واعظی از کشف 13 تن و 317 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط نیرو های انتظامی استان در شش ماهه نخست امسال خبر داد و بیان کرد: کاهش 20 درصدی تصادفات فوتی در استان نشان از همراهی مردم و دستگاه های اجرایی در حفظ جان انسانها است.

کد خبر 2383780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha