۱۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۴

فلاح جلودار:

پاسگاه های دریایی در مازندران ایجاد شود

پاسگاه های دریایی در مازندران ایجاد شود

ساری - خبرگزاری مهر: استاندار مازندران گفت: با داشتن پتانسیل در سواحل و دریای مازندران می توان شرایط مناسبی را برای ایجاد پاسگاهای دریایی ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، ربیع فلاح جلودار صبح دوشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان اظهار داشت: استانداری برای انجام این مهم حمایت خود را اعلام می کند و امسال با اقدامات انجام شده توسط نیروی انتظامی در سواحل آرامش خوبی برقرار بود.

وی افزود: پلیس در جوامع مختلف نهاد تامین امنیت عمومی  شناخته می شود و در ایران نهاد مکتبی ، ارزش گذار وحلقه محکم تامین نظم در جامعه است .

فلاح با بیان تنوع ماموریت و وظایف پلیس افزود: برخورداری این نهاد امنیتی از امکانات ارزشی از مسائل علمی روز و پایداری پلیس است و مظهر نماد اخلاق اسلامی به همراه آراستگی و چالاکی که  همراهی را سرمایه جامعه تلقی می کند .

وی گفت: پلیس با افزایش اعتماد بین مردم و خود نشان داده است عملکرد پلیس در لایه های اجتماعی امری محوری و اساسی ارزیابی شده است.

استاندار مازندران بااشاره به این که جامعه شناسان جرم را معلول جامعه می دانند گفت: جامعه بستر ساز جرم است که برای جلوگیری از وقوع جرم و تخلف ، فرهنگ سازی و ارتباط با خانواده ها،و گروهها، اصناف ، توسعه آموزشهای و بسط فعالیتهای رسانه ای بخشی از فعالیت ناجا است که برای این امر باید تدوین شود.

وی تصریح کرد : در کنار رویکرد فرهنگی و اجتماعی انتظار جامعه در جلوگیری از جرائم سازمان یافته و برخورد  سریع ،قطعی و محکم با متخلفین است.

فلاح تاکید کرد : تعامل سازنده دولت تدبیر و امید و وزارت کشور و نیروی انتظامی به الگویی معتبر در همکاری بین دستگاهها تبدیل شده است و دولت نیز نسبت به ارتقاء تجهیزات و رفع دغده های معیشتی نیروهای ناجا بسیار حساس عمل می کند.

وی با اشاره به توجه دولت  نسبت به مدیریت نیروی انتظامی که مسئول برقرای امنیت جامعه است، افزود: نیروی انتظامی در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است.

فلاح خاطر نشان کرد : با تعامل و همکاری که بین سازمان اطلاعات ،سپاه پاسداران و نیروی انتظامی صورت گرفته است، دلیل این موفقیت توسل به شیوه های اجتماعی در حوزه های التهاب آفرین می دانیم که کاهش سرقت و تخلف و کشفیات متعددی به خصوص در زمینه مواد مخدر را به همراه داشته است .

وی افزود: ادامه روند اجرای شیوه های اجتماعی، تلفیقی و حضور نیروی انتظامی در محلاتی که مشکل اخلاقی و اجتماعی دارند فرصت ارتکاب جرم را از متخلفین گرفته است.

استاندار مازندران با اشاره به حضور تعداد بالای مسافرین و گردشگران به مازندران تصریح کرد: وضعیت راهها و جاده های استان و تخلفات متعدد جاده ای شرایط خوبی را در استان ندارد .که انتظار می رود پلیس راهور اقدامات یکپارچه ای را انجام دهد.

کد خبر 2383880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha