۱۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۸:۳۷

به مناسبت هفته ناجا/

موتورسیکلتهای توقیفی در خراسان رضوی ترخیص می شوند

موتورسیکلتهای توقیفی در خراسان رضوی ترخیص می شوند

مشهد- خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راهور استان خراسان رضوی گفت: موتورسیكلتهای توقیفی، به مناسبت فرارسیدن هفته ناجا و اعیاد قربان و غدیر مورد بخشودگی قرار می گیرند.

به  گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمید رضا گرایلی بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری در محل اداره پلیس راهنمایی مشهد، گفت: به مناسبت هفته ناجا و عید قربان از تاریخ سیزدهم مهر لغایت پایان این ماه موتور سیكلتهای توفیقی مورد بخشودگی قرار می گیرند.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: مالكان وسیله نقلیه توفیقی می توانند با در دست داشتن مدارك در مدت تعیین شده به اداره راهنمایی و رانندگی محل توقیف مراجعه و نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام نمایند.

وی بیان کرد: تسهیلات مذكور شامل نقلیه ای كه بنا به دستور مراجع قضایی و یا به علت ارتكاب جرائم دارای شاكی خصوصی توقیف شده اند، نمی شود و این وسایل لازم است خاطر ترخیص توسط مراجع قضایی تعیین تكلیف شوند.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی، میزان تخفیفهای اعمال شده برای ترخیص موتورسیكلتها از پاركینگ را نیز اعلام كرد و گفت: هزینه های پاركینگ از مبلغ دو میلیون ریال به بالا 50 درصد، از مبلغ یك میلیون و 400 هزار ریال تا دو میلیون ریال 40 درصد تخفیف تعلق می گیرد.

وی همچنین افزود: هزینه پاركینگ، از مبلغ یك میلیون ریال تا یك میلیون و 400هزار ریال 30 درصد و از مبلغ 700 هزار ریال تا یك میلیون ریال 20 درصد تخفیف می گیرد.

کد خبر 2384333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha