۱۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۵۴

سردار امیری‌مقدم:

پلیس با آمادگی کامل با جرائم خشن مبارزه می‌کند

پلیس با آمادگی کامل با جرائم خشن مبارزه می‌کند

مشهد - خبرگزاری مهر: فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه سرعت پلیس در مبارزه با مواد مخدر بالا رفته است گفت: ما دقتمان را در ماموریت های پلیسی و کشف جرائم خشن بالا بردیم و باید اذعان داشت که امروز پلیس مجهز و دارای تخصص است و در بحث مبارزه با جرائم خشن آمادگی کاملی را داراست.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم پاسدار بهمن امیری مقدم در سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد و به مناسبت هفته ناجا، در حرم مطهر رضوی گفت: ما برای مبارزه با مواد مخدر بیش از 3 هزار و 700شهید  تقدیم کردیم و همچنین بیش از 12 هزار نفر از پرسنل نیروی انتظامی در راه مبارزه با مواد مخدر جانباز شده اند تا بتوانیم با این پدیده مبارزه کنیم.

فرمانده نیروی انظامی خراسان رضوی افزود: نیروی انتظامی ما تعداد زیادی از معتادان خطرناک سطح شهر را جمع آوری می کند که خوشبختانه درصد قابل توجه ای از آنان پس از بهبودی به خانه های خود بازگشته اند.

سرتیپ امیری مقدم ادامه داد: امروز مرزبانان ما در سراسر مرزهای کشور قدرتمندانه در حال دفاع از کیان ملت ایران هستند و عملیات های مختلفی در مرزهای کشورمان بر علیه اشرار در حال انجام است  که از این طریق ما توانستیم 43 باند مواد مخدر را متلاشی کنیم و همچنین در عملیاتی که با اشرار داشتیم نیروی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران 26 نفر از اشراری که با همکاران ما در نقاط مرزی کشور درگیر شدند، کشته و به هلاکت رساندند.

پلیس فتای ایران از سایر کشورها پیشرفته تر است

سردار امیری مقدم عنوان داشت: متاسفانه در کشور جرائم اینترنتی ما افزایش پیدا کرده بود که نیاز به یک پلیس ویژه برای مبارزه با آن در نیروی انتظامی احساس می شد که خوشبختانه پلیس فتا تشکیل شد.

وی افزود: پلیس فتا در کشور ما نسبت به کشورهایی که خود آنها متولی این امر بودند و قدم های اولیه را نیز خود آنها برداشته بودند، پیشرفته تر است و 90 درصد از گزارشاتی که مردم اعلام کرده بودند منجر به کشف شده که این عدد در دنیا بی سابقه است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: باندهایی که برای از بین بردن بنیان خانواده ها تشکیل شده اند، در پلیس فتا شناسایی، کشف و متلاشی شده اند و 90 درصد از عملیات های ما در این راستا منجر به موفقیت شده است که پیشرفته بودن این پلیس را نشان می دهد.

امروز پلیس مجهز و دارای تخصص است

سردار امیری مقدم با اشاره به اینکه سرعت پلیس در مبارزه با مواد مخدر بالا رفته است گفت: ما دقتمان را در ماموریت های پلیسی و کشف جرائم خشن بالا بردیم و باید اذعان داشت که امروز پلیس مجهز و دارای تخصص است و  در بحث مبارزه با جرائم خشن آمادگی کاملی را داراست.

فرمانده نیروی انتطامی خراسان رضوی ادامه داد: نیروی انتظامی با عملکرد خوب خود افزایش 19 درصدی دستگیری قاچاقچیان، افزایش 35 درصدی دستگیری سارقان و همچنین افزایش دستگیری 85 درصدی اتباع بیگانه که غیر قانونی وارد کشور شده اند را رقم زده است.

وی به همکاری مردم با پلیس اشاره کرد و عنوان داشت: مردم باید مطمئن باشند که آنچه پلیس به آنها اعلام می کند، جز برای خیر و صلاح آنهاچیزی دیگری نیست و باید در این راستا همیار و همکار پلیس باشند.

مردم ناظر بر عملکرد پلیس هستند

سردار امیری مقدم به تلفن شکایات، پیشنهادات و انتقادات پلیس اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی دو شماره دارد که یکی 110 است که گزارشات شما در مورد تخلف ها از این طریق به دست ما می رسد  و دیگری 197 که با آن شما مردم ناظر اعمال و رفتار ما هستید و هرکجا که گزارشی از عملکرد پلیس داشتید می توانید از طریق آن به دست ما برسانید.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: در سه سال گذشته آماری که ما داریم این است که مردم از ما تشویق پلیس را خواسته اند، و ما هم به حرف مردم احترام می گذاریم و نیرویی که آنان معرفی کردند را  تشویق می کنیم البته همچنین اگر جایی برخورد بدی از پلیس دیدید به ما اعلام کنید تا ما هم با جدیت برخورد کنیم.

وی در پایان از مردم خراسان رضوی خواست تا با دعای خیر خود پلیس را در کشف و دستگیری عاملانی که باعث برهم خوردن امنیت اجتماعی می شوند را یاری کنند و گفت: در هر بار که به حرم مطهر رضوی تشرف پیدا می کنید خادمان خود را دعا کنید تا توفیق بیشتری داشته باشند و به عنوان پلیس رضوی بتوانند در ماموریت های خود به موفقیت دست پیدا کنند.

کد خبر 2386691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha