۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۴۲

زره ساز:

آثار جشنواره "مردم و امنیت" قابلیت استفاده در نمای شهری و فرهنگ سازی دارد

آثار جشنواره "مردم و امنیت" قابلیت استفاده در نمای شهری و فرهنگ سازی دارد

مشهد - خبرگزاری مهر: دبیر جشنواره "مردم و امنیت" گفت: برخی از آثار ارائه شده در جشنواره قابلیت استفاده در نمای شهری و فرهنگ سازی را دارند.

ابراهیم زره ساز در حاشیه اکران عمومی فیلم های راه یافته به بخش مسابقه جشنواره "ما" در گفتگو با خبرنگار مهر ابراز کرد: از بین 385 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره 140 اثر به  بخش فیلم های برای اکران راه یافتند.

وی ادامه داد: 120 اثر از بین این آثار در روز جمعه 18 مهر از ساعت 9 تا 15 و شنبه 19 مهر از ساعت 9 تا 17 عصر در قالب های داستانی، مستند، انیمیشن، 110 ثانیه ای و مردمی در سینما هویزه مشهد اکران شد.

زره ساز با بیان اینکه نتایج نهایی آثار برگزیده عصر امروز در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد، عنوان کرد: استقبال عمومی از این فیلم ها به نسبت فضای جشنواره خوب بود.

معاون هنری و سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی ابراز کرد: جشنواره، محلی برای جمع آوری آثار است و کار اصلی ستاد جشنواره بعد از مراسم اختتامیه آغاز می شود.

زره ساز بیان کرد: باید در سطح خانواده، مدارس و جامعه روی این آثار کار شود چرا که برخی از آنها مانند پوستر های خوبی که مطابق با موضوع امنیت اجتماعی طراحی شده اند، قابلیت استفاده در نمای شهری و فرهنگ سازی را دارند.

وی افزود: برخی از این آثار هم با توجه به دغدغه هنرمندان تولید کننده آثار  برای فرهنگ سازی و ایجاد امنیت در فضای مجازی کاربرد دارند که ستاد جشنواره برای این منظور بعد از اتمام جشنواره برنامه ریزی می کنند.

کد خبر 2387969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha