۲۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۳۰

بازی‌های آسیایی ساحلی – تایلند ؛

کسب رتبه هفتم و نهم در دوگانه/ سنگنورد ایران فینالیست شد

کسب رتبه هفتم و نهم در دوگانه/ سنگنورد ایران فینالیست شد

نمایندگان دوگانه ایران در چهارمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی در دیدار با نمایندگان 26 کشور شرکت کننده به عناوین هفتم و نهم دست پیدا کردند. همچنین در رشته سنگنوردی این رقابتها حمیدرضا توزنده راهی فینال شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه چهارمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی 2014 پوکت صبح امروز محمد حسینی و ساسان مالمیر نمایندگان جوان تیم ملی دوگانه ایران به مصاف حریفان خود از 26 کشور رفتند که توانستند به عناوین هفتمی و نهمی دست یافتند.

محمد حسینی در این دیدار با ثبت رکورد 59 دقیقه و 18 ثانیه از خط پایان گذشت و هفتم شد. ساسان مالمیر هم با رکورد 59 دقیقه و 28 ثانیه به عنوان نهمی دست یافت.

به گفته محمدتقی عصار سرپرست تیم دوگانه این رکوردها بهترین رکوردهایی است که تاکنون توسط ورزشکاران ایران به ثبت رسیده است. مسابقات دوگانه در 3 مرحله برگزار می‌شود که در ابتدا 5 کیلومتر دوومیدانی، سپس 20 کیلومتر دوچرخه‌سواری و سپس 2.5 کیلومتر دوومیدانی را پشت سر می‌گذارند.

همچنین در رشته صخره نوردی این رقابتها، ایران دو نماینده داشت که رضاعلیپور در دور اول به دلیل انجام دو خطای استارت از دور رقابتها حذف شد.

حمیدرضا توزنده دومین نماینده ایران نیزکه در دور اول با ثبت زمان 7.88 ثانیه برابر حریف خود به برتری رسیده بود در در دومین رقابت خود هم در رقابت با کیم هون گیل از کره‌جنوبی با ثبت زمان 6.91 توانست پیروز شود و با قرار گرفتن در جایگاه پنجم جدول راهی فینال شود. فینال این رقابتها عصر امروز برگزار می‌شود.

فردا یکشنبه تیم صخره نوردی ایران درمسابقات تیمی ساحلی 2014 پوکت تایلند متشکل از آرته یگانه، علی‌پور و توزنده به مصاف حریفان آسیایی خواهد رفت.

چهارمین دوره بازی‌های ساحلی آسیایی از 23 آبان‌ تا 4 آذر در پوکت تایلند برگزار می‌شود. کاروان ورزشی ایران در این دوره با 85 ورزشکار در 17 رشته شرکت کرده است.

کد خبر 2421079

برچسب‌ها