۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۶:۰۲

در شش ماهه اول سال جاری؛

فهرست نشریات مشمول دریافت هزینه بیمه اعلام شد

فهرست نشریات مشمول دریافت هزینه بیمه اعلام شد

فهرست نشریات مشمول دریافت هزینه بیمه شش ماهه اول سال جاری اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این فهرست از سوی اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی منتشر شده و معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد در اطلاعیه مربوطه آورده است: در جهت حمایت از بیمه روزنامه‌نگاران و حمایت از رسانه‌های کارآفرین، کلیه رسانه‌های خصوصی کشور اعم از مکتوب و مجازی که دارای مجوز فعالیت از هیئت نظارت بر مطبوعات هستند، تا پایان شهریورماه فرصت داشتند فیش واریزی تیرماه خود به حساب سازمان تامین اجتماعی را به اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی تحویل بدهند تا شش برابر آن مبلغ بابت شش ماهه اول امسال به آنان عودت شود. این نصاب‌ها قبلا در بند 5 بسته حمایتی سال 93 اعلام شده بود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این سیاست معاونت مطبوعاتی در دولت یازدهم از آن جهت اجرایی شد که دولت مصصم است به رسانه ها کمک کند تا بیمه خبرنگاران از مجرای درست اجرا شود و رسانه‌ها خود به بیمه کردن خبرنگاران اقدام کنند.

طبق جدول پیوست معاونت مطبوعاتی در خصوص رسانه‌های غیرخصوصی نیز اگرچه یارانه آنها را از ابتدای سال 93 حذف کرده اما با توجه به اهمیت بیمه خبرنگاران، برای این امر و با ضریب خاصی (50 درصد هزینه بیمه‌شدگان) مورد حمایت قرار داده است. سقف حمایت از روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها 100 نفر، هفته‌نامه و پایگاه خبری 48 نفر و دوهفته‌نامه به بالا 28 نفر اعلام شده است. جهت مشاهده این فهرست اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 2443105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha