۱۵ دی ۱۳۹۳، ۱۴:۰۷

کرمی:

همدان درهفته نخست لیگ برتر جودو بانوان بانفرات ذخیره در رقابت شرکت کرد

همدان درهفته نخست لیگ برتر جودو بانوان بانفرات ذخیره در رقابت شرکت کرد

همدان- نایب رئیس هیئت جودو همدان با اشاره به نتایج ضعیف جودوکاران همدانی در هفته نخست لیگ برتر جودو بانوان گفت:جودوکاران اصلی درگیر امتحانات بودند و در هفته نخست با نفرات ذخیره شرکت کرده بودیم.

کبری کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به برگزاری لیگ برتر جودو بانوان کشور اظهار داشت: استان همدان امسال با دو تیم در این رقابت ها شرکت کرده که یک تیم هیئت جودو نهاوند و یک تیم نیز باشگاه فرهنگی ورزشی طه همدان است.

وی با بیان اینکه بانوان جودوکار همدان همیشه از بهترین های ایران بوده اند و امسال نیز بازیکنان بسیاری را در اختیار سایر استان ها نظیر تیم بسیج مقاومت تهران گذاشته ایم، افزود: این امر نشان از قدرت بانوان جودوکار همدانی دارد.

نایب رئیس بانوان هیئت جودو استان همدان با اشاره به نتایج ضعیف جودوکاران همدانی در هفته نخست رقابتها گفت: از قبل به فدراسیون درخواست تعویق مسابقات را به علت درگیر بودن بانوان جودوکار در امتحانات داده بودیم که موافقت نشد و به همین علت با نفرات دوم و ذخیره در رقابتها شرکت کردیم.

وی با اشاره به احتمال تغییر نام تیم همدان بیان کرد: به دنبال اسپانسر هستیم و به احتمال زیاد در هفته های آینده این مسابقات، نام تیم همدان تغییر خواهد کرد.

نایب رئیس بانوان هیئت جودو استان همدان یادآور شد: در هفته های آینده با حاضر شدن نفرات اصلی این نتایج تغییر خواهد کرد و به هفته های آینده بسیار امیدوار هستیم.

وی گفت: همدان سال گذشته عنوان نایب قهرمانی لیگ جودو بانوان کشور را کسب کرد.

کد خبر 2455226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha