۲۵ دی ۱۳۹۳، ۱۷:۱۷

کولیوند اعلام کرد:

قیمت سوخت هواپیما در فرودگاه پیام بالا است

قیمت سوخت هواپیما در فرودگاه پیام بالا است

کرج – نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی از قیمت بالای سوخت هواپیما در فرودگاه پیام خبر داد و گفت: فرودگاه پیام ظرفیت خوبی در زمینه صادرات و واردات در استان البرز است.

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر راه و شهرسازی به همراه معاونان صبح امروز وارد استان البرز شد و به همراه استاندار البرز و مسئولان کشوری و استانی از پروژه مسکن مهر و ایستگاه قطار هشتگرد و در ادامه از اتوبان همت بازدید کرد.

محمد جواد کولیوند در جلسه ستاد حمل و نقل استان، اظهار داشت: قیمت سوخت هواپیما در فرودگاه پیام البرز نسبت به قیمت سوخت هواپیماهایی که در دیگر فرودگاها توزیع می شود بالا است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این فرودگاه قابلیت صادرات و واردات را دارا است به همین منظور باید در قیمت سوخت هواپیما تجدید نظر شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای خطاب به وزیر کشور و با اشاره به اینکه وضعیت درآمدی دولت را درک می کنیم، تاکید کرد: احداث دو بیمارستان در کرج و فردیس جزو تعهدات وزارت راه و شهرسازی بوده است با توجه به اینکه اعتبارات در گذشته تعیین شده است این وزارتخانه برای احداث این دو بیمارستان اقدامات لازم را انجام دهد.

کولیوند در پایان با اشاره به توسعه مترو کرج به هشتگرد، تصریح کرد: با توجه به وجود شهرک های صنعتی بزرگ و پارک علم و فناوری در مسیر کرج به هشتگرد باید ایستگاه مترو در این مسیر احداث شود چرا که در این مسیر 32 هزار نفر تردد دارند.

کد خبر 2465782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha