۲۷ دی ۱۳۹۳، ۱۶:۵۵

شفیع زاده:

لزوم برنامه ریزی تنظیم بازار/ ۶۰۰ تن مرکبات در آمل ذخیره سازی می شود

لزوم برنامه ریزی تنظیم بازار/ ۶۰۰ تن مرکبات در آمل ذخیره سازی می شود

آمل- فرمانداز ويژه آمل با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای تنظیم بازار گفت: تنظیم بازار امری خداپسندانه است که بازار را یکدست می کند تا مردم در شب عید به یک قیمت مرکبات را خریداری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین شفیع زاده بعد از ظهر شنبه در ستاد تنظیم بازار شهرستان، با اشاره به اینکه مسئولان شهرستانی همه دغدغه تنظیم بازارشب عید را دارند،اذعان داشت:تنظیم بازار امری خداپسندانه است که بازار را یکدست میکند تا مردم در شب عید به یک قیمت مرکبات را خریداری کنند.

مقام عالی دولت در شهرستان آمل خاطرنشان کرد:بیشترین تهمیدات ما برا پایان سال است و باید اداره صنعت،معددن و تجارت از واحدهای صنفی بازدید داشته باشد.

این مسئول با تاکید براینکه مركبات لازمه برای شب عید فراهم شده است،تصریح كرد: در استان مازندران با كمبود مركبات مواجه بودیم كه  الان این مشكل برطرف شده است.اداره جهاد کشاورزی شهرستان آمل نیز گفت:در رابطه با تنظیم بازار شب عید برنامه ریزی هیی ا انجام داده شده است و سردخانه های ما در رابطه مرغ و گوشت پر است.

وی با بیان اینکه ۶۰۰ تن مرکبات برای عید نوروز در نظر گرفته شده است،افزود:جلسات متعددی را برای تامین نیاز های مرکبات با اداره تعاون روستایی داشتیم.

رئیس اداره جهادکشاورزی شهرستان آمل تصریح کرد: استان مازندران مرکبات هفت استان را تامین می کند و در رابطه با گوشت قرمز در سطح شهرستان وضعیت مناسبی داریم.

بابایی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان آمل در این جلسه نیز گفت:ذخیره سازی مرکبات در شبکه تعاون روستایی انجام شده است.

وی با تاکید براینکه مرکبات شب عید در سه نقطه شهر توزیع می شود،ابرازداشت:۸۰تن پرتقال و۵۰تن سیب برای شب عید شهرستان آمل درنظر گرفته شده است.

رئییس اداره تعاون وروستایی شهرستان آمل خاطرنشان کرد: سه هزار و ۴۸۰ تن برنج به هزینه ۱۹۵ میلیارد ریال خریداری شده است.

این مسئول با بیان اینکه کشور های مختلف برای عقد قراراداد جهت خرید برنج به ما مراجعه کردند،اذعان داشت:برنج در انبار های شهرستان آمل تا اردیبهشت ماه ۹۴ قابلیت نگهداری را دارد.

همچنین در این جلسه غلامرضا حمیدی رئیس اتاق اصناف شهرستان آمل با اشاره به اینکه پنج هزار و ۴۵۵ بازدید از واحد های صنفی شهرستان داشته ایم،تصریح کرد:طبق بررسی های انجام شده ۲۵۸شکایت از طریق تلفنی وحضوری صورت گرفته است.

این مسئول به بیشترین تخلفات در سطح شهرستان اشاره کرد و اذعان داشت:بیشترین تخلفات مربوط به صنف پوشاک،خواروبار ولبنیات فروشان است.

وی با بیان اینکه ۳۸۷ تخلف صنفی ارجاع شده به تعزیرات صنفی شهرستان آمل،بیان کرد:۴۱فقره عدم درج قیمت و۱۰فقره گرانفروشی در صنف پوشاک مشاهد شده است.

حمیدی خاطرنشان کرد:۲۰فقره عدم درج قیمت و۹فقره گرانفروشی در صنف لبنیات فروشان وخواروبار فروشان مشاهده شده است.

کد خبر 2466798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha