۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۲۲

جنتی در گفتگو با مهر:

امیدواریم جشنواره فجر امسال برای مردم رضایت بخش باشد

امیدواریم جشنواره فجر امسال برای مردم رضایت بخش باشد

بابل- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 22 فیلم در بخش سودای سیمرغ حضور و امیدواریم این فیلم ها مردم و هنرمندان را راضی کند.

علی جنتی در حاشیه جشنواره بین المللی فیلم کوتاه وارش در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه همچنین فیلمهای خوبی در بخش نگاه نو  جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور دارند، اظهار داشت: فکر می کنیم این فیلم ها مردم و هنرمندان ما را راضی کند.

وی در پاسخ به اینکه امسال چرا جشنواره استانی فیلم فجر و تئاتر در مازندران برگزار نمی شود، گفت: این جشنواره باید در همه استانها برگزار شود و به تدریج سعی داریم در این زمینه برنامه ریزی داشته باشیم.

هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه وارش در بخش های ترنه وا، پیامبر اکرم (ص)، صلح و دوستی، فرهنگ عامه، مستند، داستانی، تجربی برگزار شد و در هر بخش از فیلمسازان تقدیر شد.

هزار و ۹۸ اثر به این دوره جشنواره ارسال شد که ۱۱۰ اثر برون مرزی است و در چهار روز برگزاری جشنواره بیش از ۱۰۰ اثر در بخش های مختلف در دو سالن به نمایش در آمد. برگزاری ورک شاپ عکاسی، نقد و بررسی فیلم ها، نشست با فیلمسازان خارجی، ورک شاپ دولت نظر فیلمساز روسیه و ورک شاپ هوشنگ مرادی کرمانی از جمله بخش های این جشنواره بود.

همچنین در این جشنواره، مراسم امضای کتاب ته خیار هوشمند مرادی کرمانی برگزار شد.

کد خبر 2471821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha