۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۵۲

سرپرست تیم تکواندو استیل البرز؛

آقایان برای توجیه نتایج خود فرافکنی کردند

آقایان برای توجیه نتایج خود فرافکنی کردند

سرپرست تیم تکواندو استیل البرز گفت: حضور سروش احمدی در ترکیب این تیم قانونی بوده و متاسفانه آقایان برای دور کردن ذهن ها از نتیجه نگرفتن تیم خود دست به فرافکنی زده اند.

کیومرث چیگینی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: اتفاقی که هفته گذشته در لیگ برتر افتاد به هیچ عنوان قابل توجیه نیست . تاخیر چهار ساعته در برگزاری بازی تیم ما با دانشگاه آزاد اتفاقی بسیار نادر در طول تاریخ برگزاری این رقابتها بود.

وی ادامه داد: مسئولین دانشگاه آزاد از مدتها قبل زیرپای بازیکن تیم ما نشسته بودند و با هر ترفندی قصد داشتند سروش احمدی را به سمت خود بکشانند. در نهایت کار به کمیته قضایی کشیده  شده و این کمیته هم یک روز قبل از اعزام تیم به شاهرود برای حضور در هفته اول دور برگشت رای به نفع استیل البرز صادر داد  وبه دلیل کمبود زمان موفق به تکمیل مدارک این تکواندوکار نشدیم. ثبت نام اولیه  وی روی سایت انجام شده بود و ما نیز طبق قانون این تکواندوکار را در ارنج خود قرار دادیم.

سرپرست استیل البرز در بخش دیگری از سخنان خود به ادعای سرمربی دانشگاه آزاد مبنی بر مذاکره با سروش احمدی در مردادماه اشاره کرد و اظهارداشت: اگر در این تاریخ با احمدی وارد مذاکره شده و توافق نامه یا قراردادی امضا شده کاری خلاف قانون صورت گرفته  است. احمدی در آن تاریخ عضو تیم ملی حفاری بوده که تا آن زمان هنوز منحل نشده بود.

چگینی در خصوص مهلت یک هفته ای برای ارائه مدارک سروش احمدی گفت: همانطور که گفتم بعد از رای کمیته قضایی فرصت برای تکمیل مدارک نداشتیم و در روز بازی مسئولان دانشگاه آزاد این ارائه فرصت به استیل البرز را برای تکمیل مدارک قبول نمی کردند و به همین دلیل هم چهار ساعت بازی به تاخیر افتاد تا در نهایت با پا در میانی رئیس و دبیر فدراسیون یک هفته به تیم ما فرصت داده شد تا مدارک را ارائه دهیم.

وی ادامه داد: از آن زمان تا کنون دوستان در جراید و خبرگزاریها خیلی مصاحبه کردند و سخنان زیادی بیان کردند که بیشتر جنبه فراکنی داشت. چرا که نمی توانستند ببیند استیل البرز با یک مربی جوان مکان دوم جدول را در اختیار داشته باشد. قصد داشتند با این مصاحبه ها نتایج خود را توجیه کنند ولی ما چون اهل حاشیه و جنجال سازی نیستیم وارد بحث نشده و اکنون نیز فقط برای روشن شدن اذعان عمومی حقایق را بیان کردیم. 

سرپرست استیل البرز در مورد شرایط سروش احمدی گفت: احمدی از سال قبل در مجتمع علمی ، کاربردی طبسی آمل دانشجو شده و بر اساس نامه رسمی حوزه نظام وظیفه تا سال 95 معافیت تحصیلی دارد. تمام این مدارک را قبل از پایان مهلت یک هفته این به مسئولان سازمان لیگ ارائه دادیم و هیچ مشکلی نیست. 

چگینی در پایان گفت: ما تیمی جوان هستم که با تلاش های وحید عبدالهی به عنوان سرمربی و فریبرز عسگری به عنوان مدیر فنی نتایج خوبی کسب کردیم ، ما به دنبال رقابت در فضایی سالم هستیم و امیدواریم رقبای ما نیز به دنبال همین موضوع باشند.

قابل ذکر است در آغاز دور برگشت رقابتهای لیگ برتر تکواندو مسئولان دانشگاه آزاد به حضور سروش احمدی در ترکیب تیم استیل البرز اعتراض داشتند که این موضوع حواشی متعددی را در طول یک هفته گذشته در پی داشت. 

کد خبر 2472168

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha