۴ بهمن ۱۳۹۳، ۹:۲۳

کبیری:

نانوایان کیفیت نان را افزایش دهند

نانوایان کیفیت نان را افزایش دهند

قزوین- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: از نانوایی ها انتظار می رود کیفیت پخت نان را افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کمیته کیفیت آرد و نان که با مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت، معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، استانداری، شرکت غله و خدمات بازرگانی، اداره کل استاندارد، اتحادیه نانوایان و رؤسای ادارات تابعه سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین صبح شنبه برگزار شد.

علی اکبر کبیری در این جلسه از حضور دائمی بازرسین جهت نظارت بر نانوائی های خبر داد و افزود: بازرسین ما در سراسر استان همه روزه از این مکان ها بازدید می کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با جدیت برخورد خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: نانوایان استان باید به کیفیت آردی که تهیه می کنند توجه داشته باشند تا در سطح نانوا ئیها،نان مرغوب تری  به مردم ارائه شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بیان کرد: کارخانه هایی که آرد نانوایی ها  تولید می کنند، باید توجه داشته باشند آرد با کیفیت به نانوایی ها بفروشند و از مرغوبیت آرد اطمینان داشته باشند.

وی با تاکید بر برگزاری  کلاس های کارگروه برای نانوایان استان، تاکید کرد: باید کلاس های آموزشی بهداشتی برای تمامی نانوایان  برگزار شود، تا همه افراد در این حرفه با اطلاع کامل  محصول خود را تولید کنند.

این مسئول در پایان گفت: مراحل صدور جواز کسب برای افرادی که در صدد ایجاد نانوایی هستند، با جدیت بیشتری انجام می شود.

کد خبر 2472197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha