۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۰۱

مسابقات بین المللی فیوچرز کیش؛

چهار تنیسور راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند

چهار تنیسور راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند

در ادامه رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز تنیسورهایی از کشورهای اسپانیا، اتریش، کرواسی و فرانسه به مرحله نیمه نهایی صعود پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه برگزاری مسابقات بین المللی تنیس فیوچرز در کیش تنیسورها در مرحله یک چهارم نهایی بخش انفرادی و نیمه نهایی بخش دو نفره به مصاف هم رفتند تا تکلیف نفرات راه یافته به مرحله بعدی بازی ها مشخص شود.

به این ترتیب با برگزاری چهار دیدار بخش انفرادی تنیسورهایی از اسپانیا، اتریش، کرواسی و فرانسه راهی مرحله نیمه نهایی شدند. در رقابت های این روز پورکیس از اسپانیا ،آنتونسکوو از رومانی را شکست داد. میشائیل لاینزر اتریشی از سد بورتولوتی از ایتالیا گذشت. لوکا تاتومیر از رومانی مغلوب راسپودیچ از کرواسی شد و الکسیس موزیالیک از فرانسه، وادیم الکسانکو از اکراین را شکست داد.

در نخستین دیدار بخش دو نفره نیز زوج اسپانیایی با انصراف تنیسورهایی از رومانی به عنوان تیم نخست به دیدار پایانی صعود کردند و در دیگر دیدار زوج ایتالیا و لهستان با برتری دو بر صفر مقابل محمد مهذب نیا و نماینده رومانی به عنوان دومین تیم راهی فینال بازی ها شدند.

شاندور از مجارستان به عنوان سرداور و رادین بشر ، امین مهدویان، مسیح صلاح ( داوران نشان سفید) ، سینا ابراهیمیان، سام صدری، سهیل صدری، سیامک اکبری و علی حداد تهرانی در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

کد خبر 2472685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha