۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۱۹

کرمی:

همدان در لیگ برتر جودو بانوان به دنبال جایگاه نیست

همدان در لیگ برتر جودو بانوان به دنبال جایگاه نیست

همدان- نایب رئیس بانوان هیئت جودو استان همدان با اشاره به لیگ برتر جودو بانوان گفت: امسال تیم همدان با نفرات دوم خود در این مسابقات شرکت کرده و از همین رو به دنبال کسب جایگاه در این فصل نیست.

کبری کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به برگزاری لیگ برتر جودو بانوان کشور اظهار داشت: استان همدان امسال با دو تیم در این رقابت ها شرکت کرده که یک تیم هیئت جودو نهاوند و یک تیم نیز باشگاه فرهنگی ورزشی طه همدان است.

وی افزود: امسال نفرات اصلی بانوان جودو همدان در سایر تیم ها نظیر مقاومت تهران و تیم هیئت جودو نهاوند بازی می کنند و به همین علت در تیم خودمان از نفرات دوم و ذخیره استفاده کردیم.

نایب رئیس بانوان هیئت جودو استان همدان با اشاره به نتایج به دست آمده گفت: در هفته نخست نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم اما در روز گذشته و در بازی های انجام شده بچه ها بسیار بهتر از هفته نخست بازی کردند و نتایج خوبی کسب شد.

کرمی عنوان کرد: بیش از ۹۵ درصد ترکیب تیم همدان را نفرات نوجوان تشکیل می دهند و این در حالی است که مسابقات بزرگسالان است و بقیه تیم ها حداکثر دو نفر نوجوان را در ترکیب خود دارند.

وی با بیان اینکه تیم همدان تنها تیم صددرصد بومی و جوان ترین تیم حاضر در این مسابقات است، بیان کرد: افرادی که امسال در هیئت جودو ثبت نام کرده بودند را وارد مسابقات کرده ایم.

نایب رئیس بانوان هیئت جودو استان همدان یادآور شد: از نفراتی که امسال به اردوی تیم ملی دعوت شدند ولی در نهایت در لیست نهایی قرار نگرفتند نیز در ترکیب قرار داده ایم.

کرمی با بیان اینکه هفته به هفته بهتر خواهیم شد، گفت: کار جودوکاران همدان را تایید می کنم و باخت تمامی آنها را برد حساب می کنیم چون بچه ها به دلیل بی تجربگی در لحظات آخر بازی را واگذار می کنند.

وی عنوان کرد: به دنبال باز سازی تیم همدان برای مسابقات ۲۰۱۵ آسیا هستیم و در مسابقات قهرمانی کشور همانطور که هر ساله نوجوانان و جوانانان همدان در کشور حرف اول را می زنند امسال نیز بهترین خواهند بود.

کد خبر 2472709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha