۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۲۸

خدایی اعلام کرد:

آغاز پیش فروش اینترنتی بلیط قطارهای مسافری ایام نوروز

آغاز پیش فروش اینترنتی بلیط قطارهای مسافری ایام نوروز

زنجان-مدیرکل اداره کل راه آهن شمالغرب کشور گفت: پیش فروش اینترنتی بلیط قطارهای مسافری ایام نوروز از ساعت 19 شنبه شب«امشب چهارم بهمن ماه » آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی خدایی ظهر شنبه در جلسه شورای حمل و نقل استان افزود: دفاتر و آژانس های فروش بلیط قطار در سطح شهرهای کشور نیز از ساعت هشت صبح فردا«یکشنبه پنج ماه» اقدام به پیش فروش بلیط برای تاریخ های ذکر شده خواهند کرد.

وی با بیان اینکه پیش فروش بلیط همه قطارهای مسافربری، مربوط به حرکت در تاریخ های 25 اسفندماه سالجاری تا 16 فروردین سال آینده است.

مدیرکل اداره کل راه آهن شمالغرب کشور گفت: با توجه به امکانات و قابلیت های اضافه شده در نرم افزار پیش فروش بلیت، همه بلیت هایی که از طریق سامانه رجا خریداری می شوند برای چاپ نیازی به حضور در آژانس ندارند و افراد می توانند با استفاده از گزینه چاپ بلیط که در صفحه مشخصات نمایش داده می شود بلیت خود را چاپ کرده و با همان برگه سوار قطار شوند.

خدایی افزود: محورهای آذربایجان، شمال، شمالغرب و قطارهای کمربندی مسیرهای ذکر شده از ساعت 19 عصر امروز، محورهای جنوب، جنوب شرق، هرمزگان، اصفهان و قطارهای کمربندی این مسیرها از صبح فردا«یکشنبه» در همین ساعت و محورهای خراسان، نیشابور، خواف و طبس نیز روز دوشنبه از ساعت 19 عصر شروع می شود.

وی گفت: با توجه به اینکه امکان رزرو بلیط با نام و تعرفه تکراری در سیستم فروش اینترنتی امکانپذیر نمی باشد، در صورتیکه فردی بخواهد کوپه ای را دربست رزرو کند باید از گزینه دربست کوپه استفاده کند.

خدایی گفت: مسافرانی  در ایام پیک سفرهای نوروزی قصد سفر با قطار را دارند می توانند با مراجعه به سایت رجا نسبت به تهیه بلیط خود اقدام کنند.

کد خبر 2472764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha