۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۸:۵۴

لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان/

تیم فوتبال وحدت قم برابر صنعت نفت نوین آبادان مغلوب شد

تیم فوتبال وحدت قم برابر صنعت نفت نوین آبادان مغلوب شد

قم - تیم فوتبال وحدت قم در هفته پانزدهم لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان برابر تیم صنعت نفت نوین آبادان مغلوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ باشگاه‌های کشور جام آزادگان عصر امروز با شکست شاگردان وحید مظاهری در تیم وحدت قم برابر تیم صنعت نفت نوین آبادان پیگیری شد.

در این مسابقه تیم وحدت قم در شرایطی به میدان آمد که محمدرضا وفایی دروازه‌بان اصلی خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت و با انگیزه حاصل از پیروزی در بازی قبلی خود برابر هامون سازه به دنبال برد بود اما این بازی با درخشش نفتی‌ها همراه شد.

صنعت نفت آبادان در این بازی در نیمه نخست روی یک کرنر دروازه تیم وحدت قم را گشود و در دقایق آغازین نیمه دوم نیز با به ثمر رساندن ۲ گل پیروزی خود را در این مسابقه قطعی کرد و در مقابل وحدت از خلق موقعیت صد در صد گل بر روی دروازه حریف عاجز بود.

در دقایق پایانی بازی نیز صنعت نفت روی یک توپ سرگردان به گل چهارم همخ رسید و این بازی را با پیروزی ۴ بر صفر به سود خود خاتمه داد تا برنده این مسابقه شود و مدعی جدید صعود معرفی شود.

تیم وحدت قم نیز در شرایط خطرناکی قرار گرفته است و باید در ۳ بازی آینده پیروز شود تا با توجه به نتایج سایر مسابقات بخت بقا در لیگ را پیدا کند.

ترکیب تیم وحدت قم را در بازی امروز سید علی محمدی، سید حسین رحمانی، مصطفی خیری، محمد ملایی، اسامه کاویانپور (۳۲- علی محمد روحانی)، محمد عرب خراسانی (۵۸- محمد ترک دهنو)، حمید پاکیزه، فرشید خزایی (۷۵- آرمان توکلی)، امیر زارع، نعیم بهزادی فر و رضا کرمی تشکیل دادند.

کد خبر 2472931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha