۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۶:۳۴

نجفی:

دهه فجر بخش مهم و تاثيرگذار تاريخ ايران است

دهه فجر  بخش مهم و تاثيرگذار  تاريخ  ايران است

رشت - استاندار گیلان در مراسم گرامیداشت دهه فجر گفت: دهه فجر بخش تاثیر گذار تاریخ ایران بوده و میراث گرانبهای شهدا و امام راحل در میان ماست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی نجفی صبح یک شنبه در مراسم گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت:دهه فجر مقطع رهايی ملت ايران و پايان استبداد در کشور است .

وی بر ضرورت ايجاد نشاط و شادابی در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی تاکيد کرد و گفت: پاسداشت دهه فجر تجديد بيعت با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

استاندار گيلان ادامه داد: به ميدان آوردن همه ظرفيت‌ها برای حفظ آرمان‌ها، ارزش‌ها، باورها و هويت تاريخي ملت ايران از اهداف دهه فجر است؛ لذا برنامه‌های اين ايام علاوه بر نشاط و شادابی، تجديد ميثاق با امام، رهبری و شهيدان انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: زنده نگه داشتن ياد شهدای انقلاب اسلامی موجب تداوم انقلاب می شود.

استاندار  همچنين اين ايام را تجسم اراده ملت و عظمت امام راحل عنوان کرد و گفت: برخی ها تلاش می کنند انقلاب را از ياد ببرند؛ اما دهه فجر يادآور انقلاب و آرمان‌هاي امام (ره) و ۲۲ بهمن نيز مظهر اقتدار ملی است

وی تاکید کرد: از مردم تقاضا دارم در ويژه‌ برنامه‌هاي دهه فجر حضور مستمر داشته باشند، زيرا پيشرفت و تعال  انقلاب و نظام به برکت همين دهه فجر است.

استاندار گيلان افزود: دهه فجر جشن ملی ايرانيان است و امام در اين ايام استقلال، عزت و مردم‌سالاری دينی را پديد آورد و بنای استبداد را ويران کرد؛ لذا از گيلانيان ولايت مدار می خواهيم تا هرکس با هر تفکری که دارد در راهپيمايي ۲۲ بهمن شرکت کرده و وحدت مد نظر امام و رهبری را تحقق بخشد.

گفتنی است در این مراسم مزار شهدای رشت گلباران و عطر افشانی شد.

کد خبر 2481989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha