۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۹:۳۶

به مناسبت دهه فجر؛

استاندار گیلان با خانواده شهدا دیدار کرد

استاندار گیلان با خانواده شهدا دیدار کرد

رشت - استاندار گیلان به مناسبت ایام دهه فجر به دیدار خانواده‌های شهدا رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، محمد علی نجفی به مناسبت ایام الله دهه‌ مبارک فجر شامگاه چهارشنبه به دیدار خانواده‌ شهیدان سیدمهدی و سیدعلی سیدجوادی و سیدمحمد اسحاقی رفت و ضمن تبریک این ایام یاد و خاطره‌ شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

استاندار گیلان در این دیدار با اشاره به جایگاه والای شهدا و خانواده‌هایشان در نظام اسلامی گفت: افتخار ما است که در کنار خانواده‌ شهداء قرار می‌گیریم چرا که شما با ایثار و فداکاری‌تان نیازی به ما ندارید بلکه ما نیازمندیم که به خدمت شما بیائیم.

وی با اشاره به اینکه شهید سیدمهدی سیدجوادی به عنوان دانشجوی دکتری از دیرهنگام برای دفاع از کشور تحصیل و زندگی در كشوراروپایی را رها کرده و به عنوان نیروی بسیجی به سوی جبهه‌های دفاع مقدس می‌شتابد اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به پشتوانه‌ ایثار و فداکاری چنین جوانان برومندی است که آباد و آزاد، به خود باوری رسیده است.

استاندار گیلان تاکید کرد: نسل جوان حاضر کشور نیز همچون جوانان گذشته آماده‌ دفاع از انقلاب هستند و در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی برای کشور افتخار می‌آفرینند.

وی همچنین پیروزی انقلاب اسلامی را موجب دگرگونی‌های مادی و معنوی فراوان در کشور دانست و گفت : موج زدن فرهنگ ایثار و شهادت در ایران اسلامی از دستاوردهای انقلاب است.

گفتنی است سیدمهدی سیدجوادی سال ۶۷ در فاو سیدعلی سیدجوادی سال ۶۴ و سیدمحمد سیداسحاقی سال ۶۵ در شلمچه به شهادت رسیدند.

کد خبر 2487949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha