۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۸:۵۷

نفرات برتر رقابت های جودو بانوان خراسان رضوی معرفی شدند

نفرات برتر رقابت های جودو بانوان خراسان رضوی معرفی شدند

مشهد- نفرات برگزیده مسابقات جودوی بانوان خراسان رضوی در رده سنی بزرگسالان پس از رقابتی تنگاتنگ در قالب جام فجر که به مناسبت دهه مبارک فجر در مشهد برگزار شد معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این رقابت ها که با حضور بیش از ۴۰ نفر از بانوان جودکار روز گذشته در سالن جودو مجموعه ورزشی شهید چمران مشهد برگزار شد لاله زارعی، زینب هراتی و فاطمه محمدی موفق شدند تا در وزن ۴۸ کیلوگرم به ترتیب مقام های نخست تا سوم این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دهند.

در وزن ۵۲ کیلوگرم نیز هدی انوری بر روی سکوی نخست جودوی جام فجر ایستاد و زهرا آبرومند و فاطمه شبانی مقام های دوم تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در این دوره از رقابت ها که با حضور ورزشکارانی از شهر های چناران، نیشابور، مشهد و نمایندگان باشگاه های مشهد و گلبهار در اوزان مختلف برگزار شد مهیا اکبری به عنوان تنها شرکت کننده وزن ۶۳ کیلوگرم مقام نخست این رقابت ها را از آن خود کرد.

وزن ۷۰ کیلوگرم این رقابت ها نیز با برتری عشرت خباز همراه بود و زهرا محبوب و زهرا رهنما نیز در این وزن به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

در وزن ۷۵ کیلوگرم رقابت های جودو رده بزرگسالان جام فجر نیز میمنت قاسم آبادی، محدثه شعبانی و فاطمه مستوفی به ترتیب مقام اول تا سوم  این وزن را تصاحب کردند.

در وزن ۷۸ کیلوگرم نیز دینا دهنوی و آمنه محمودی موفق به کسب عنوان های برتر این دوره از رقابت ها شدند.

کد خبر 2488825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha