۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۵۸

مقیمی:

جذب نیروهای بومی در اولویت سیمان مازندران قرار گیرد

جذب نیروهای بومی در اولویت سیمان مازندران قرار گیرد

نکا- دبیر مجمع نمایندگان مازندران گفت: با افزایش فازهای تولیدی در کارخانه سیمان قطعا فرصت های شغلی زیادی دراین مجموعه فراهم می شودکه جذب نیروهای بومی منطقه باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمدعلی مقیمی بعد از ظهر سه شنبه در مراسم جشن انقلاب کارخانه سیمان مازندران در نکا، سیمان مازندران را نگین تلاش، مدیریت جهادی در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی افزود: مدیریت توانا و برندهای متعدد از اولین ها و برترین ها به سیمان مازندران اختصاص داده شد در واقع اگر این مجموعه  از کارکنان و کارگران در صحنه نبودند قطعا این افتخار آفرینی در سطح ملی محقق نمی شد.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران نگاه ویژه استقرار کارگران و تکریم آنها را باعث تثبیت انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: تکریم از کارگران بخش تولید می تواند مسولیت در انقلاب اسلامی ایجاد کند در واقع اگر امروز در مقابل تحریم ها مقاومت می کنیم به دلیل مقاومت و سخت کوشی مردم خدمتگذار در کشور است.

مقیمی گفت: مردم جز سرمایه های اجتماعی نظام هستند لذا در این برهه از زمان مردم مسحق تکریم و نگاه ویژه هستند.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه با اشاره مشکلات جذب نیرو در سیمان مازندران اظهار کرد: با وجود اینکه ظرفیت اسمی در جذب نیرو داریم اما اگر بتوانیم فازهای متعددی در این کارخانه ایجاد کنیم باز هم در جذب نیروها با مشکل مواجه هستیم.

وی جذب نیروهای بومی را در این مجموعه از اولویتها واحد تولیدی دانست و افزود: روستاهای اطراف کارخانه سیمان مازندران در طی سالهای اخیر بیشترین آسیبات زیست محیطی  و بیماری های خاص را متحمل می شدند لذا باید با تدابیر مدیریت این مجموعه در خصوص اشتغال روستاهای اطراف چاره اندیشی شود.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر فرصت های شغلی در شهرستان نکا خاطرنشان کرد: با افزایش فازهای تولیدی در این کارخانه قطعا فرصت های شغلی زیادی دراین مجموعه فراهم می شودکه جذب نیروهای بومی منطقه به عنوان اولویت در دستور کار قرار می گیرد.

کد خبر 2493323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha