۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۴۳

حسینی:

سهم بودجه مازندران در سال آتی کامل محقق می شود

سهم بودجه مازندران در سال آتی کامل محقق می شود

ساری - عضو مجمع نمایندگان مازندران، با بیان اینکه سهم مازندران از بودجه کشور هر ساله ۲.۴ بودجه کشور بود، افزود: درسال ۹۴ سهم بودجه مازندران به صورت کامل محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدهادی حسینی ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان در سالن شماره یک استانداری مازندران، اظهار داشت: قبل از سال نو مجلس به موقع بودجه را تصویب کرده و ارائه می‌کندتا دولت نیز بودجه را به موقع به استانها ابلاغ کرده است.

وی با بیان این که نباید زمان را در اجرای پروژه‌ها و استفاده از اعتبارات از دست دهیم، افزود: به خاطر کوهستانی بودن برخی مناطق استان امکان اجرای پروژه در نیمه دوم سال امکان پذیر نیست.

نماینده مردم جویبار، قائمشهر، سیمرغ و سوادکوه در مجلس شورای با بیان اینکه بودجه سنواتی امسال  یک ساله در نظر گرفته شده است، گفت: سهم نفت در بودجه امسال کاهش یافته و نخستین سالی است که سهم مالیات، نسبت به سهم نفت در بودجه افزایش یافته است.

وی با اشاره به توجه بودجه به طرح‌های روستایی تصریح کرد:توجه به موضوع آب، راههای روستایی و طرحهای هادی روستایی از مسائل مورد توجه بودجه امسال بوده است.

نماینده مردم جویبار، قائم‌شهر، سیمرغ و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تثبیت و حفظ بودجه وزارت ارتباطات تصریح کرد: ما از بودجه یک‌هزار میلیاردی این وزارتخانه حمایت کردیم که مقرر شد امسال ۳۰۰ میلیارد تومان و سال بعد اعتبار بیشتر از این مقدار تخصیص یابد.

حسینی با بیان اینکه سهم تبصره ۲۲ در سال ۹۴به سه برابر افزایش می‌یابدمتذکر شد: سهم مازندران از تخصیصها بسیار بهتر شده است که با پیگیریهای نمایندگان و مسئولان این امر محقق شده است.

وی در پایان با ابراز تاسف از عدم آگاهی برخی از مدیران در تسلط بر کتابچه بودجه اذعان داشت: در این کتاب برخی از بندها مربوط به بودجه ملی است که مدیران  میتواننداز این بندها برای موارد خاص برداشت اعتبار داشته باشند.

کد خبر 2495140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha