۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۲۱:۴۸

عارف:

دولت بدون حمایت مردم نمی تواند همه مشکلات را حل کند

دولت بدون حمایت مردم نمی تواند همه مشکلات را حل کند

گرگان- معاون اول دولت اصلاحات و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نباید توقع داشته باشیم که دولت همه مشکلات را حل کند و در این راه باید دولت را حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمدرضا عارف شامگاه شنبه در دیدار با جوانان اصلاح طلب گلستان، اظهار کرد: توجه به تشکل های مردمی و سمن ها در انتخابات آینده سهم بسیاری دارد و باید نگاه ویژه ای به این سمن ها داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تشکیل چنین گروه هایی ریشه در ارزش های ما دارد، اظهار کرد: ایجاد و تشکیل سمن ها در بخش های فرهنگی و امورخیریه دارای اهمیت است.

وی با بیان اینکه ما اعتقاد به اصلاحات مستمر و گام به گام داریم، ادامه داد: جهش و حرکت ناگهانی هیچ رابطه ای با اصلاح طلبی ندارد و ما با همین رویکرد هم انتخابات ۱۳۹۲  را دنبال کردیم.

دکتر عارف با بیان اینکه یکی از محورهای اصلاحات اخلاق است، تصریح کرد: به جای پیروزی اصلاح طلبان باید تفکرات اصلاح طلبان را پیروز کنیم.

معاون اول دولت اصلاحات و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پایبندی ما نباید تنها به تفکرات سیاسی باشد و باید ریشه در همه ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ما داشته باشد.

وی با بیان اینکه ما به دنبال سیاست مبتنی بر اخلاق هستیم، تصریح کرد: آن چیزی که به عنوان گفتمان اصلاحات مطرح کردیم خردورزی و اخلاق است و باید به دنبال حاکمیت اخلاقی باشیم.

 دکترعارف ادامه داد: آنچه که برای ما دارای اهمیت است ارزیابی عملکرد خودمان است تا صادقانه عملکرد خودمان را نقد و بررسی کنیم.

معاون اول دولت اصلاحات و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تشکیل بنیاد امید ایرانیان با محوریت اخلاق، خرد ورزی و عقلانیت مطرح شده است.

وی با بیان اینکه پذیرفتن مسئولیت ادای تکلیف است، اظهار کرد: امام راحل خودش را نماینده مردم می دانست و این نگاه یک نگاه اصلاح طلبی است.

دکتر عارف با اشاره به اینکه خودخواهی در گفتمان اصلاحی وجود ندارد، تصریح کرد: یکی از ویژگی های اصلاح طلبی داشتن سعه صدر به خصوص در برابر رقبای خودمان است.

وی در خصوص انتخابات سال ۱۳۹۲ تاکید کرد: دانشجویان و جوانان اصلاح طلب بزرگترها و نسل اولی ها را برای شرکت در انتخابات ترغیب کردند.

کد خبر 2495418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha