۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۵۱

نصرپور:

استقبال از مربیان کره ای جودو در همدان/اعزام ۵ جودوکار به تیم ملی

استقبال از مربیان کره ای جودو در همدان/اعزام ۵ جودوکار به تیم ملی

همدان- رئیس هیئت جودو استان همدان با اشاره به حضور موفق مربیان کره ای در همدان گفت: استقبال جودوکاران و مربیان جودو استان از مربیان کره ای بسیار چشمگیر بود.

جلال نصرپور در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به حضور موفقیت آمیز مربیان کره ای در همدان اظهار داشت: مربیان کره ای به مدت یک هفته در همدان از سنین نوجوانان تا بزرگسالان جودوکار و مربیان را به صورت کاملا حرفه ای آموزش دادند.

وی با بیان اینکه استقبال از این مربیان بسیار چشمگیر بود و در سالن تختی همدان بیش از ۲۰۰ نفر را به دلیل تکمیل شدن ظرفیت نتوانستیم وارد سالن کنیم، افزود: از سراسر استان همدان برای استفاده از آموزش این مربیان استقبال شده بود.

رئیس هیئت جودو استان همدان با بیان اینکه سطح مربیان کره ای بسیار بالا بود، گفت: این مربیان همچنین برای آموزش چند روزی به شهرستان بهار سفر کردند.

نصرپور عنوان کرد: برای آنکه در آینده در رشته جودو حرفی برای گفتن داشته باشیم باید از امروز حرکت و آینده سازی و پشتوانه سازی کنیم.

وی با اشاره به دعوت بانوان جودوکار همدانی به اردوی تیم ملی بیان کرد: آذر کولیوند، مبینا عزیزی، زینب جلالوند، صبا کرمعلی و فاطمه آقاجانی از همدان جودوکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

رئیس هیئت جودو استان همدان یادآور شد: استان همدان در جودوی بانوان یک سر و گردن از سایر هیئت های استان بالاتر بوده و بانوان همدان همیشه یک پای مسابقات، لیگ ها و اردوهای تیم ملی هستند.

نصرپور با بیان اینکه جودو استان همدان از قطب های کشور است، بیان کرد: بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر در این رشته در همدان فعالیت می کنند.

وی با اشاره به فعالیت هیئت های شهرستانی گفت: شهرستان های تویسرکان، نهاوند، بهار و ملایر از شهرستان های فعال هستند که توجه و فعال کردن سایر شهرستان های استان در برنامه توسعه این هیئت  است.

کد خبر 2508592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha